Nowoczesny warsztat samochodowy to nie tylko sprawny i profesjonalny serwis techniczny. W czasach coraz silniejszej konkurencji, to także przyjazne podejście do klienta oraz atrakcyjny wygląd samej firmy.
Sachs postanowił zadbać o wygląd warsztatów w których oferowane są jego produkty. W marcu 2008, do 500 serwisów przesłano specjalne materiały informacyjne i promocyjne, które miały uatrakcyjnić ich wygląd.
Celem akcji, poprzez dekorację za pomocą przesłanych materiałów punktu obsługi klienta oraz innych części warsztatu, było podkreślenie w świadomości klientów, roli stosowania wysokiej jakości części zamiennych.
„Ideą przewodnią akcji, była chęć wsparcia profesjonalnych serwisów korzystających z produktów marki SACHS w ich codziennej pracy. Nasi partnerzy mogą zawsze liczyć na doświadczenie naszej firmy w zakresie pozyskiwania nowych klientów, a także budowania z nimi długoterminowych relacji.“ – powiedział Witold Kmieciak, Dyrektor Przedstawicielstwa ZF Trading GmbH w Polsce.
Właściciel warsztatu, który najlepiej wykorzystał otrzymane dekoracje w nagrodę pojedzie do barokowego Wuerzburga w Niemczech, gdzie przy okazji zwiedzi położoną niedaleko fabrykę Sachs w Schweinfurcie.
Osoby, które zajęły kolejne miejsca, zostały nagrodzone specjalnymi narzędziami warsztatowymi. Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają dodatkowo nagrody – niespodzianki.
Komentarze