Firma Moto-Profil stworzyła i udostępniła swoim klientom helpdesk – dział pomocy technicznej. To w pełni bezpłatne rozwiązanie wspomaga pracę serwisów samochodowych na terenie całego kraju.
Narzędzie to charakteryzuje się minimalnymi wymaganiami technicznymi – mechanik nie musi posiadać dostępu do Internetu, nie wymagana jest rejestracja on-line. Dzięki konsultacjom za pośrednictwem telefonu, faxu lub e-maila mechanik otrzymuje pomoc w rozwiązaniu konkretnego problemu technicznego, jaki wystąpił w naprawianym samochodzie. Nierzadko pomoc udzielana jest za pośrednictwem partnera handlowego, kontaktującego z handlowcem firmy Moto-Profil. Dzięki maksymalnemu uproszczeniu dostępu do helpdesku, praktycznie każdy partner handlowy może również sam pomagać warsztatom samochodowym.
Dyżurujący w helpdesku specjaliści to doświadczeni fachowcy – z długoletnią praktyką, przekazujący wiedzę z szerokiego zakresu elektroniki samochodowej, wysoko wyspecjalizowanej diagnostyki oraz schematów elektrycznych, elementów i zespołów samochodowych. Niezbędne informacje przekazywane są mechanikowi niemal natychmiast, w dogodnej dla warsztatowców formie. Helpdesk nie ogranicza się do przesłania do mechanika screenu, dostępnego w firmie programu serwisowego. Projekt funkcjonuje na zasadzie prowadzenia mechanika krok po kroku przez diagnozę i naprawę. Jeśli w danej chwili, do rozwiązania konkretnego problemu potrzebne są schematy lub instrukcje techniczne mechanik otrzymuje je niemal natychmiast.
Dział pomocy technicznej udziela również pomocy dotyczącej obsługi nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie urządzeń warsztatowych. Szczególne znaczenie ma to w przypadku np.: nowo zakupionego testera diagnostycznego, czy stacji obsługi układów klimatyzacji. Podczas pokazu takiego urządzenia mechanikowi obsługa wydaje się bardzo prosta. Bardzo często w praktyce okazuje się jednak, że potrzebna jest fachowa pomoc szkoleniowca, który kilka razy z rzędu powtórzy wszystkie zawiłe funkcje urządzenia, pokaże sposoby korzystania z menu.
Helpdesk firm Moto-Profil udziela nieograniczonego wsparcia posprzedażowego. Mechanik kupując m.in. sprzęt warsztatowy w Moto-Profil standardowo otrzymuje numer telefonu do konkretnego szkoleniowca, dostępnego niemal całą dobę i udzielającego konkretnych wskazówek, dotyczących działania i obsługiwania mechanizmu.
Szczegółowe informacje dotyczące helpdesku firmy Moto-Profil można uzyskać dzwoniąc pod numer (032) 710-68-75.
Komentarze