Ściągacz do Opla hitem sprzedaży w Mark-Moto

, 2 marca 2015, 12:24

Ściągacz tulei tylnej belki do popularnych modeli Opla tuż po debiucie w ofercie firmy Mark-Moto odniósł sukces sprzedażowy.

Ściągacz do montażu i demontażu tulei tylnej belki na samochodzie jest przeznaczony do następujących pojazdów marki Opel:

  • Astra H III hatchback 04-
  • Astra H III kombi 04-
  • Astra H III sedan 04-
  • Astra H III kabrio 05-
  • Zafira B II (A05) 05-

 

Numer produktu – war 372, OE tulejki: OPEL 4 02 952 ; 54 02 637. Szczegóły na stronie internetowej Mark-Moto.

Dowiedz się więcej

Nowe narzędzie do naprawy Fordów w Mark-Moto
Nowe narzędzie do naprawy Fordów w Mark-Moto

Ofertę Mark-Moto zasilił ściągacz tulejek prawych przednich sanek, przeznaczony do pojazdów marek Ford oraz Volvo. Ściągać o numerze war 370 nadaje się do montażu i demontażu tulejek w następujących pojazdach: FORD FOCUS C-MAX (2003/10 – 2007/03) FORD FOCUS II (DA_) (2004/11 – /) FORD FOCUS II Convertible (2006/10 – /) FORD FOCUS II Estate (DAW_) […]

Blokada pompy wtryskowej do Mercedesów w Mark-Moto
Blokada pompy wtryskowej do Mercedesów w Mark-Moto

Gama narzędzi dostępnych w firmie Mark-Moto poszerzyła się o blokadę pompy wtryskowej war 367, przeznaczoną do silników Mercedes-Benz OM 601, OM 602 oraz OM 603. war 367 – Blokada pompy wtryskowej Przyrząd do blokowania pomp wtryskowych, stosowany podczas montażu i demontażu pomp. Zastosowanie: Mercedes – Benz, typ: OM 601, OM 602, OM 603. Szczegółowe informacje […]

Blokada rozrządu do Forda i Mazdy w Mark-Moto
Blokada rozrządu do Forda i Mazdy w Mark-Moto

W ofercie Mark-Moto pojawiło się nowe narzędzie. Tym razem jest to blokada rozrządu do popularnych silników Forda i Mazdy. Blokada jest przeznaczona do wykorzystania przy  naprawie silników 1.8 Forda oraz 2.0 i 2.3 turbo Mazdy. Numer referencji to: war 373.

Blokada do ustawiania GMP w Volkswagenach – nowość w Mark-Moto
Blokada do ustawiania GMP w Volkswagenach – nowość w Mark-Moto

W ofercie Mark-Moto znalazła się nowa blokada, służąca do ustawiania górnego martwego punktu cylindra w pojazdach grupy VAG. Przyrząd o numerze war 374 nadaje się do zastosowania w pojazdach Volkswagen Touareg (2003 -), Transporter (2004 -) z silnikiem 2.5 TDI (5-cyl. Diesel). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.mark-moto.pl

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

barth, 7 marca 2015, 11:19 0 0

gdzie TU sukces jak te tuleje nie "lecą"

Odpowiedz