Nowy ściągacz tulei do Renault Laguna w Mark-Moto

3 lutego 2015, 15:54

Oferta Mark-Moto wzbogaciła się o nowe narzędzie. Tym razem jest to ściągacz tulei przednich sanek do Renault Laguny II i Trafica II.

Urządzenie służy do montażu i demontażu tulejek na samochodzie. Numer katalogowy: war 368.

Więcej informacji o produkcie na stronie internetowej firmy Mark-Moto.

Dowiedz się więcej

Blokada pompy wtryskowej do Mercedesów w Mark-Moto
Blokada pompy wtryskowej do Mercedesów w Mark-Moto

Gama narzędzi dostępnych w firmie Mark-Moto poszerzyła się o blokadę pompy wtryskowej war 367, przeznaczoną do silników Mercedes-Benz OM 601, OM 602 oraz OM 603. war 367 – Blokada pompy wtryskowej Przyrząd do blokowania pomp wtryskowych, stosowany podczas montażu i demontażu pomp. Zastosowanie: Mercedes – Benz, typ: OM 601, OM 602, OM 603. Szczegółowe informacje […]

Ściągacz/prasa tulei wahacza w Mark-Moto
Ściągacz/prasa tulei wahacza w Mark-Moto

Ofertę narzędzi dostępnych w firmie Mark-Moto uzupełnił ściągacz/prasa tulei wahacza wzdłużnego do Forda Mondeo. Nowe narzędzie Mark-Moto: war 364 – ściągacz/prasa tulei „cukierek” tylnego wahacza wzdłużnego w Fordzie Mondeo MK 4.  

Ściągacz do Forda i Volvo w Mark-Moto
Ściągacz do Forda i Volvo w Mark-Moto

W ofercie firmy Mark-Moto pojawiło się nowe narzędzie. Jest to ściągacz tulejek przeznaczony do zastosowania w samochodach marek Volvo i Ford. Ściągacz tulejek lewych przednich sanek (war369) jest przeznaczony do Forda Focusa II i III generacji, Forda C-Maxa oraz wybranych modeli Volvo. Nr OE tulejki: 1695011, 1355621, 1695011,23032, 30666042, FM-FOC4.

Nowy ściągacz do Opla w Mark-Moto
Nowy ściągacz do Opla w Mark-Moto

Oferta Mark-Moto poszerzyła się o nowy ściągacz tulei tylnej belki do zastosowania w pojazdach marki Opel. Narzędzie nadaje się do montażu i demontażu tulejki w samochodach Opel:     ASTRA G hatchback (F48_, F08_)     ASTRA G kombi (F35_)     ASTRA G coupe (F07_)     ASTRA G kabriolet (F67)     COMBO Tour     COMBO nadwozie pełne […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 8 lutego 2015, 21:31 0 0

już widzę jak wychodzą jak prasą hydrauliczną nawet nie szło (sanki się odwijały razem z silenblokiem)

Odpowiedz