Urządzenia ATF Extra umożliwia wymianę oleju w każdym pojeździe z automatyczną skrzynią biegów. Posiada elektroniczny układ sterowania, który umożliwia wymianę oleju przekładniowego w automatycznej skrzyni biegów bez konieczności otwierania i całkowitego opróżniania skrzyni biegów, bez względu na różnicę temperatur (a tym samym objętości) między świeżym (chłodniejszym) a zużytym (cieplejszym) olejem przekładniowym.
Oprócz sterowania pracą pompy ATF Extra, oprogramowanie urządzenia monitoruje operację wymiany oleju, sprawdza, czy ilość znajdująca się w zbiorniku oleju świeżego jest wystarczająca i czy w zbiorniku jest jeszcze miejsce na odebranie zużytego oleju.
Urządzenie jest wyposażone w łatwy do usunięcia zbiornik na zużyty olej z obudową zawierającą złącza i przewody.
Cechy produktu:
- Zasilanie:12 V DC (akumulator pojazdu).
- Wyświetlacz: Podświetlany wyświetlacz LCD, 4 linie x 20 znaków, alfanumeryczny
- Drukarka: Termiczna, 24 kolumny.
- Sprzęt komputerowy: Płytka sterowania układu elektronicznego i mikrosterownik
- Pompa: Maksymalne natężenie przepływu = 5,5 l/min; Minimalne natężenie przepływu = 4,5 l/min; Maks. ciśnienie = 9 bar
- Wymiary: 660x1175x810 mm
- Masa: 55 Kg
- Temperatura robocza: + 5°C – + 40°C
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 14 sierpnia 2014, 7:56 0 0
Texa wprowadza, a na zdjeciu maszyna Magneti Mareli.
Odpowiedz
Anonim, 14 sierpnia 2014, 8:20 0 0
Texa wprowadza na rynek maszynę ATF pod logiem Magneti Marelli?? co najmniej interesujące ...
Odpowiedz