Nowy system pomiarowy LaserLock

, 2 kwietnia 2014, 14:12

LaserLock to najnowszy elektroniczno – laserowy system pomiarowy marki CHIEF Automotive Technologies, następca dobrze znanego systemu pomiarowego Velocity.

Nowy system pomiarowy LaserLock został wyposażony w całkowicie nową szafkę. Jego największym atutem jest jednak nowy, samopoziomujący się skaner.

Nowa szafka:

  • Wytrzymała, stalowa konstrukcja, lakierowana proszkowo
  • Zaopatrzona w dwa monitory LCD
  • Bezpieczne przechowywanie w szufladzie skanera i osprzętu (sondy, zaczepy, komputer)
  • Dwa kółka obrotowe i dwa kółka stałe
  • Zamykana na zamek

 

Nowy skaner:

Najnowocześniejszy skaner posiada funkcje samopoziomowania, co oznacza, że mierzony pojazd nie wymaga poziomowania. Wielopunktowy system pomiarowy LaserLock, został wyposażony w nowo zaprojektowany skaner, który odczytuje sygnały z 45 sond pomiarowych w czasie rzeczywistym.

Skaner – zalety:

  • Nowy ergonomiczny kształt i niższa waga skanera
  • Kompaktowa i lekka konstrukcja zmniejsza zasłanianie się sond pomiarowych, dzięki czemu możemy pomierzyć więcej punktów bazowych pojazdu podczas pomiaru
  • Nowy skaner może być umieszczony na stojaku pomiarowym (pomiar np. na podnośniku dwu-kolumnowym) i na rynnie pomiarowej, wykonanej ze stali o wysokiej wytrzymałości (pomiar na ramie naprawczej, kanale diagnostycznym itp.)

 

Oprogramowanie

  • Oprogramowanie CHIEF jest szybkie i proste w obsłudze
  • Na jednym ekranie wyświetlane są zdjęcia każdego punktu pomiarowego a na drugim parta pomiarowa pojazdu, opis danego punktu pomiarowego, oraz informacja o zalecanej do użycia sondzie pomiarowej
  • Oprogramowanie umożliwia dokonywanie pomiarów pojazdów niespecyfikowanych na zasadzie danych porównawczych
  • Automatycznie odświeża pomiar co 3 sekundy
  • Zawiera interaktywną pomoc i samouczek

 

Cechy wyróżniające LaserLock:

  • LaserLock umożliwia jednoczesny pomiar większej ilości punktów bazowych, niż jakikolwiek inny system pomiarowy
  • LaserLock umożliwia pomiar pojazdów bez specyfikacji, czyli np. ciągników siodłowych, przyczep, pojazdów specjalistycznych, prototypów pojazdów, a także konstrukcji nie związanych z branżą motoryzacyjną
  • LaserLock pozwala dokładnie zmierzyć wszystkie elementy zawieszenia pojazdu, w tym również kąty pochylenia i wyprzedzenia sworznia zwrotnicy.
  • LaserLock jest jedynym na rynku urządzeniem który może jednocześnie dokonywać pomiaru wielu punktów płyty podłogowej z pomiarem karoserii pojazdu i oczywiście kątów pochylenia i wyprzedzenia sworznia zwrotnicy

 

LaserLock posiada funkcję pomiaru ciągłego, monitorując co 3 sekundy jednocześnie dowolną ilość punktów płyty podłogowej, wymiarów karoserii i kątów pochylenia i wyprzedzenia sworznia zwrotnicy naprawianego na ramie naprawczej pojazdu. Skaner, podczas pomiaru może być przesuwany w dowolnym kierunku i nie wymaga ponownej kalibracji.

Nowy system pomiarowy LaserLock, dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań umożliwia dokonanie szybkiego pomiaru zaledwie w ciągu kilku minut, a sam czas naprawy pojazdu przy zastosowaniu systemu LaserLock jest o wiele szybszy i łatwiejszy.

Komentarze

Brak komentarzy