Już od ponad pół roku prężnie działa Serwis Wsparcia Technicznego CALL CENTER TEXA w Polsce. Udziela on wyczerpujących informacji związanych z obsługą urządzeń oraz skutecznego wsparcia podczas diagnostyki i napraw pojazdów z grupy samochodów osobowych oraz ciężarowych, w zakresie wszystkich możliwych systemów sterowania obecnych w danym pojeździe a mianowicie: silnika, systemu hamulcowego, trakcji, systemów komfortu, zawieszenia itd.
Infolinia jest dostępna w dni robocze w godzinach 8:30-16:30 pod numerem telefonu 0048.12 617 05 17* i obsługiwana jest w języku polskim. Oferuje kilka kanałów wsparcia: klasyczną rozmowę telefoniczną, kontakt mailowy z towarzyszącymi mu załącznikami graficznymi oraz diagnostykę zdalną i zdalne wsparcie techniczne świadczone za pośrednictwem kanałów elektronicznych. Taki rodzaj usług łączy w sobie zarazem niskie koszty i szybki czas reakcji.
Oferta specjalna ważna od 1 marca 2014:
– Call Center jest bezpłatny w przypadku wykupionej aktualizacji rocznej oprogramowania – tzw .Texpack. Klient, który wykupił aktualizację roczną otrzyma ponadto dostęp do:
- BIULETYNÓW TECHNICZNYCH: kompletnych procedur naprawczych i serwisowych;
-
FUNKCJI WYSZUKIWANIA ROZWIĄZAŃ powered by GOOGLE, która umożliwia sprawne przeszukiwanie bazy danych TEXA w poszukiwaniu rozwiązań i procedur naprawczych dla problemów spotkanych wcześniej przez innych mechaników na całym świecie i zebranych w międzynarodowych ośrodkach Call Center TEXA.
– Call Center jest bezpłatny dla klientów, którzy mają aktualną wersję oprogramowania lub maksymalnie 2 wersje zaległe
– Call Center mogą wykupić wszyscy posiadacze testerów niezależnie od posiadanej wersji oprogramowania bez konieczności wykupu aktualizacji rocznej
Więcej informacji uzyskacie Państwo dzwoniąc pod podany wyżej numer infolinii bądź kontaktując się z Działem Technicznym pod numerem telefonu 12/263 10 12.
*stawka za minutę połączenia zgodnie z cennikiem operatora
Komentarze