Exide Technologies S.A. wprowadza elastyczny system do wymiany , zaawansowanych technologicznie akumulatorów przyjazny dla mniejszych przedsiębiorstw.
System dopasowany do potrzeb
Duże warsztaty korzystają z zaawansowanego sprzętu diagnostycznego, którego użycie pozwala wyeliminować te błędy. Mniejszych na to nie stać, co osłabia ich pozycję rynkową. Przeznaczony dla nich system narzędzi Exide składa się z dwóch głównych przyrządów: narzędzia do testowania akumulatorów Exide EBT-165P, narzędzia do wymiany akumulatorów Exide BRT-12 oraz z narzędzi dodatkowych, czyli inteligentnego prostownika Exide 12/7 i specjalnej aplikacji ułatwiającej dobór akumulatora do modelu samochodu.
– „Działania poprawiające konkurencyjność na rynku są zawsze korzystne dla końcowego użytkownika. Dlatego uznaliśmy, że stwarzając system narzędzi, które mniejsze warsztaty mogą sobie dobierać w zależności od potrzeb, bezpośrednio wpływamy na poprawę sytuacji mniejszych warsztatów, a pośrednio – na komfort użytkowników akumulatorów, którzy mają szerszy wybór placówek, w których chcieliby dokonać wymiany” – tłumaczy Jarosław Nadstazik, marketing manager Exide Technologies S.A.
Tester akumulatorów Exide EBT-165P pozwala na diagnostykę stanu akumulatora – określa, czy akumulator musi zostać wymieniony, czy wystarczy go naładować. Z kolei BRT-12 umożliwia skasowanie błędów dotyczących akumulatora z deski rozdzielczej i jego instalację w samochodzie.
– „Niektóre nowoczesne auta mogą wymagać podania specjalnego kodu akumulatora – jeżeli jest nieznany, BRT-12 odzyska ostatni wprowadzony kod, przez co komputer pokładowy zaakceptuje nowy akumulator” – wyjaśnia działanie BRT-12 Nadstazik.
Dopełniająca system aplikacja Exide Battery Finder pozwala na precyzyjne dobranie akumulatora do marki, rodzaju silnika i roku produkcji samochodu. Dostępna jest w formie wyszukiwarki na stronie www.akumulator.pl oraz jako specjalna aplikacja na smartfony. Ostatnim elementem systemu narzędzi Exide jest inteligentny prostownik, który umożliwia naładowanie akumulatora bez konieczności wymontowywania.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 26 czerwca 2013, 20:10 0 0
Kiedy będzie aktualizacja ? Obecnie niewiele EBT potrafi. Nie sądzę aby przez OBD dało się zrobić diagnostykę elektryki i elektroniki systemu.
Odpowiedz