Całkowita wartość oferty publicznej Spółki wyniosła 85,4 mln zł brutto. Z emisji 23 mln nowych akcji Spółka pozyskała 50,6 mln zł brutto, które zostaną wykorzystane na realizację strategii rozwoju.
Całkowita wartość programu inwestycyjnego, który Spółka zamierza zrealizować z wykorzystaniem wpływów z oferty publicznej, szacowany jest na kwotę 71,6 mln zł. Auto Partner SA jest 389. spółką notowaną na rynku podstawowym GPW oraz 488. spółką notowaną na GPW. Jest to dziewiąty w tym roku debiut giełdowy na rynku głównym.
– „Rozpoczynaliśmy działalność 23 lata temu zatrudniając 3 pracowników, obecnie zatrudniamy blisko 900 osób. Dziś Auto Partner to jeden z największych na polskim rynku importerów i dystrybutorów części samochodowych. Od 2007 roku podwoiliśmy nasze udziały rynkowe. Mamy doskonałą bazę do dalszego dynamicznego rozwoju firmy. Tworzy ją ponad 50 tys. mkw. powierzchni magazynowej z możliwością dalszej rozbudowy, 60 filii pokrywających wszystkie regiony kraju, szeroka oferta produktowa oraz środki pozyskane z emisji, które pomogą nam w zdynamizowaniu rozwoju Grupy. Dodatkowo sprzyja nam otoczenie rynkowe." – powiedział Aleksander Górecki, Prezes Zarządu Auto Partner SA.
Rolę oferującego w procesie oferty publicznej pełnił Bank Zachodni WBK S.A. Doradcą prawnym była kancelaria DJBW Daniłowicz Jurcewicz Biedecki i Wspólnicy Sp.k., zaś audytorem firma doradcza Deloitte Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.