W październiku bieżącego roku firma TRW Aftrmarket powołała Bena Smarta na stanowisko dyrektora marketingu działu Global Parts & Services.
Ben Smart posiada ponad 12-letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu, zdobyte na licznych stanowiskach kierowniczych w sektorach finansowym, biznesowym i handlowym. Jest związany z firmą TRW od 2010 roku.
Smart otrzymał awans ze swojego dotychczasowego stanowiska starszego managera, które zajmował w dziale usług marketingowych. Wcześniejsze stanowisko Smarta to starszy manager w dziale sprzedaży i marketingu na region Azji i Pacyfiku, gdzie kierował działaniami firmy w obrębie oferty Corner Module, poświęconej częściom i systemom układów kierowniczych, zawieszeń i hamulców.
Poza usługami marketingowymi, Smart będzie bezpośrednio odpowiedzialny za zarządzanie danymi i podejmowanie strategicznych decyzji cenowych, a ponadto dołączy do globalnej kadry kierowniczej TRW Aftermarket. Ben Smart będzie pracował w centrali TRW Aftermarket w Neuwied, w Niemczech oraz angielskich biurach w Shirley i Birmingham. Jego zwierzchnikiem jest wiceprezes i dyrektor generalny TRW, Neil Fryer.
– „To ekscytujący i ciekawy okres w historii firmy i niezwykle cieszę się z otrzymanej szansy. Cała branża motoryzacyjna jest świadkiem trwającej obecnie eksplozji cyfrowej i technologicznej, podczas której odpowiednio stworzona innowacyjna oferta, może przynieść masę możliwości na rozwój. TRW Aftermarket ma się dzisiaj lepiej niż kiedykolwiek. Mamy dynamiczny zespół i efektywną strategię cyfrową, co pozwala nam na prowadzenie innowacyjnych kampanii marketingowych i sprzedaży produktów w obrębie wielu marek.” – powiedział Ben Smart.
Komentarze