Sieci serwisowe Q-Service, Q-Service Truck, Perfect Service, Q-Service Premium i Q-Service Moto po raz kolejny dołączyły do kampanii Odblaskowi.pl, która ma na celu propagowanie noszenia elementów odblaskowych poprawiających widoczność pieszego i rowerzysty.
Kampania Odblaskowi.pl rozwija się z roku na rok. Ta edycja jest dodatkowo wspierana przez takie medialne twarze, jak m.in. Kajetan Kajetanowicz i piosenkarz Grzegorz Hyży. Również Sieci Serwisowe Inter Cars po raz kolejny postanowiły wspomóc ten program.
Jesienią i zimą zmrok zapada szybciej, a rano później robi się jasno. Idąc poboczem w ciemnym ubraniu, bez odblasku, widoczni jesteśmy dopiero z odległości około 20-30 m. Jeśli auto jedzie z prędkością 90-100 km/h, pokona ten dystans w sekundę. To zbyt mało na skuteczne hamowanie. Odblask na odzieży wierzchniej zwiększa odległość, z której jesteśmy widoczni nawet do 150 m, a przy użyciu długich świateł, nawet do 1000 m – co znacznie wydłuża czas na poprawną reakcję kierującego – dostosowania prędkości i ominięcia w bezpiecznej odległości.
Sieci Serwisowe Inter Cars SA biorą udział w programie po raz kolejny. Jako przedstawiciele branży motoryzacyjnej, doskonale zdają sobie sprawę, jak ważna jest odpowiednia widoczność na drodze.
Warsztaty należące do Sieci Serwisowych też mogą wspomóc akcję, wykupując specjalne pakiety zawierające:
- 200 opasek odblaskowych z logiem danej sieci i nazwą danego serwisu + tytuł “odblaskowy serwis 2015”
- 1000 ulotek informacyjnych
- stand z kieszonką na ulotki
- 3 naklejki na witrynę “Odblaskowy serwis samochodowy 2015”
- 3 plakaty na witryny i tablice ogłoszeń oraz certyfikat z tytułem – Odblaskowy serwis 2015
Koszt całego pakietu to 690 zł netto. Serdecznie zachęcamy do wsparcia akcji.
Komentarze