Opona Dunlop TrailSmart zadebiutowała na rynku cztery miesiące temu, a już zajęła 1. i 2. miejsce w dwóch niezależnych testach opon klasy adventure, przeprowadzonych przez specjalistyczne niemieckie czasopismo motocyklowe “Motorrad”. Uzyskane wyniki potwierdzają zaangażowanie Dunlopa w projektowanie wysoce efektywnych opon, które oferują wyjątkowe parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni oraz konstrukcję, zapewniającą większe przebiegi.
W pierwszym teście eksperci magazynu „Motorrad” porównali drogowe i terenowe możliwości pięciu różnych typów opon (konkurenci: Continental TKC 70, Continental TKC 80, Metzeler Karoo 3, Michelin Pilot Road 4 Trail), testując je na motocyklu BMW R 1200 GS.
W tym badaniu opony Dunlop TrailSmart okazały się bezkonkurencyjne i zajęły pierwsze miejsce, z rekomendacją („Motorrad Kauftip”) do jazdy po drogach. Tak wysoka ocena to zasługa: wysokiej przyczepności opony na różnorodnych drogach gruntowych, „precyzyjnego dopasowywania się do nich” oraz pewności prowadzenia na mokrej nawierzchni. Ponadto „Motorrad” uznał TrailSmart za „najlepszy wybór dla motocykli typu GS do codziennych zastosowań”.
Drugi test „Motorrad”, w którym ogumienie TrailSmart porównywano z czterema produktami konkurencji (Continental TKC 70, Continental TKC 80, Metzeler Karoo 3, Michelin Pilot Road 4 Trail), przyniósł oponie Dunlop kolejne, tym razem drugie miejsce na podium. Oponę TrailSmart chwalono za sportowe właściwości na drogach gorszej jakości i solidną przyczepność na mokrej nawierzchni.
– „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że w pierwszym sezonie sprzedaży opona Dunlop TrailSmart sprawdza się tak dobrze w zestawieniu z konkurencyjnym ogumieniem. Wprowadzamy na rynek opony, które pasują do szybkiego tempa życia naszych konsumentów i sprawdzają się w różnorodnych sytuacjach drogowych. Jesteśmy dumni z osiągniętych rezultatów, które odzwierciedlają nasze zaangażowanie, oraz z faktu, że wszechstronność opony cieszy się uznaniem już od momentu jej wejścia na rynek” – powiedział Andy Marfleet, menedżer marketingu opon motocyklowych Dunlop.
Komentarze