Teflonowy pierścień uszczelniający wału wytrzymuje ekstremalne obciążenia. W przeciwieństwie do uszczelniaczy z kauczuku fluorowego, uszczelniacz PTFE wyposażony jest w znacznie szerszą, sztywniejszą powierzchnię uszczelniającą, bez metalowej sprężynki.
Teflonowy uszczelniacz jest odporny na wysokie temperatury pracy, nowoczesne oleje silnikowe, wyrożnia się niewielkimi stratami, powstającymi wskutek tarcia, i oferuje bardzo dobry wspołczynnik uszczelnienia. Tym samym spełnia on wszystkie wymagania, stawiane uszczelniaczom wałow przez nowe rozwiązania konstrukcyjne silnikow spalinowych.
W nowych silnikach, coraz częściej zwykłe uszczelniacze wałow, są zamieniane na nowe, teflonowe. Także podczas napraw silnikow, zalecana jest wymiana uszczelniaczy wałow na teflonowe.
Teflonowe uszczelniacze wałow występują pojedyńczo lub jako część zamienna ze zintegrowaną obudową. W tym przypadku, musi być wymieniona kompletna część (obudowa z pierścieniem).
Źródło: Elring
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 13 sierpnia 2009, 0:00 6 0
I gdzie jest opisany ten fachowy montaż? To tylko jakiś reklamowy bełkot...
Odpowiedz
Anonim, 13 sierpnia 2009, 0:00 0 -1
Na zdjęciach kolego:)
Odpowiedz
Anonim, 13 sierpnia 2009, 0:00 1 0
I gdzie jest opisany ten fachowy montaż? To tylko jakiś reklamowy bełkot...
Odpowiedz
Anonim, 13 sierpnia 2009, 0:00 0 -1
Na zdjęciach kolego:)
Odpowiedz
Anonim, 23 września 2009, 0:00 5 0
Zdjęcie kolego Jaro, to nie jest opis właściwego montażu. To żaden opis, a jedynie fotki poglądowe:)
Odpowiedz
Anonim, 23 września 2009, 0:00 2 0
Zdjęcie kolego Jaro, to nie jest opis właściwego montażu. To żaden opis, a jedynie fotki poglądowe:)
Odpowiedz