Ryzyko pomylenia napinaczy w silnikach 1.8 i 1.8T VAG

, 18 lutego 2009, 0:00

Podczas montażu napinaczy w układzie paska rozrządu, trzeba koniecznie sprawdzić właściwą aplikację. Oba napinacze 531 0399 20 i 531 0500 20 są optycznie bardzo trudne do odróżnienia.

Wskazówka :
Wskutek różnicy wymiarów odboju, napinacze nie są zamienne!

Pomyłka w doborze napinacza grozi uszkodzeniem silnika! Należy zatem stosować się do zaleceń producenta pojazdu!

 

 

 

 

 

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 10 marca 2009, 0:00 0 0

Wuażajcie!!!! Program INTERCARSU zamiania jedną za drugą.

Odpowiedz