Ryzyko pomylenia napinaczy w silnikach 1.8 i 1.8T VAG

, 18 lutego 2009, 0:00

Podczas montażu napinaczy w układzie paska rozrządu, trzeba koniecznie sprawdzić właściwą aplikację. Oba napinacze 531 0399 20 i 531 0500 20 są optycznie bardzo trudne do odróżnienia.

Wskazówka :
Wskutek różnicy wymiarów odboju, napinacze nie są zamienne!

Pomyłka w doborze napinacza grozi uszkodzeniem silnika! Należy zatem stosować się do zaleceń producenta pojazdu!

 

 

 

 

 

 

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 10 marca 2009, 0:00 0 0

Wuażajcie!!!! Program INTERCARSU zamiania jedną za drugą.

Odpowiedz