Podczas wymiany tylnego wahacza można napotkać problemy wynikające z silnej korozji powstającej pomiędzy gumowymi tulejami, a śrubami mocującymi. Bardzo często jedynym sposobem rozdzielenia elementów jest ucięcie śrub.
W takim wypadku należy również wymienić śruby i nakrętki. Jednakże, producenci często oferują wahacze bez śrub i nakrętek.
SWAG proponuje rozwiązanie pozwalające zaoszczędzić czas i pieniądze. Oferuje obecnie ten wahacz również jako zestaw Kit (nr SWAG 50 93 7000) razem ze śrubami i nakrętkami. Zastosowanie to wszystkie wersje modelu Ford Focus I (1998-2004), za wyjątkiem wersji RS / ST170.
SWAG Nr. 50 93 7000 Nr OE 1 064 128 S1
Uwaga!
Znajdujące się w zestawie śruba i podkładka mimośrodowa służą do ustawienia zbieżności, która koniecznie musi zostać przeprowadzona po każdej wymianie wahacza.
Wybierając zestawy naprawcze Kit zawsze ma się gwarancję, że zawierają one wszystkie elementy konieczne do przeprowadzenia naprawy. Z najnowszą ofertą kompletnych zestawów naprawczych można zapoznać się na stronie: www.swag.de Kompletny zestaw naprawczy umożliwia fachową naprawę bez konieczności nabycia dodatkowych części. Pozwala to klientowi oraz warsztatowi zaoszczędzić czas i pieniądze.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 2 lipca 2015, 8:09 2 -1
Prawie 17 lat musi upłynąć żeby mądry bardzo polak kapnął się i napisał żeby się zaopatrzyć w śruby BRAWO
Odpowiedz