Zestaw paska rozrządu do samochodów Ford/Volvo 2.5 l – różne modele po 2004 r.

14 lutego 2014, 12:12

Dołączana obecnie do zestawu paska rozrządu CT 979K3, rolka napinająca posiada inne wykonanie niż rolki montowane w samochodach wcześniej.

Według producenta, podczas wymiany paska musi być stosowana nowa wersja rolki.

Do regulacji mimośrodu, aż do pokrycia znaków służył klucz imbusowy. Nowa wersja wyposażona jest w zawleczkę, umożliwiającą bezpośredni montaż. Po montażu wszystkich elementów usuwamy zawleczkę uzyskując automatycznie poprawne napięcie.

Artykuł przygotowany na podstawie materiałów ContiTech

Dowiedz się więcej

Pompy wody w napędach rozrządu – problemy – część 1.
Pompy wody w napędach rozrządu – problemy – część 1.

Układ chłodzenia samochodu jest jednym z najważniejszych w samochodzie. Utrzymuje temperaturę silnika na odpowiednim poziomie. Jego efektywność uzależniona jest od sprawności i jakości wielu elementów np. termostatu, chłodnicy, wentylatora, płynu chłodzącego czy pompy wody. Uszkodzenia pomp wody Pompa wody zapewnia stały obieg cieczy chłodzącej w układzie pod odpowiednim ciśnieniem. Brak właściwego obiegu cieczy w krótkim […]

Pompy wody w napędach rozrządu – problemy – część 2/2.
Pompy wody w napędach rozrządu – problemy – część 2/2.

Efektywność układu chłodzenia uzależniona jest od sprawności i jakości wielu elementów np. termostatu, chłodnicy, wentylatora, płynu chłodzącego czy pompy wody. Przedstawiamy drugą część poradnika Contitech. Awarie pomp wody Pompy wody w napędach rozrządu – zobacz część pierwszą Czasami problemem jest także częstotliwość wymiany pompy wody napędzanej paskiem rozrządu. Niektórzy producenci samochodów w swoich instrukcjach warsztatowych […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!