Centrum Szkolenia Motoryzacji zaprasza w marcu 2008r. na następujące szkolenia:
1. Układy klimatyzacji
2. Elektroniczne sterowanie wtryskiem paliwa w silnikach Diesla
3. Systemy Common Rail
4. Marketing dla każdego serwisu
5. Poduszki powietrzne
6. Układy klimatyzacji
Szczegóły dotyczące szkoleń:
1. Układy klimatyzacji
Zakres tematyczny:
– Budowa układów klimatyzacji
– Diagnostyka układu klimatyzacji
– Diagnostyka elektroniczna systemów sterowania Climatronic
– Napełnianie i regeneracja układów klimatyzacji
– Zasady BHP w układach klimatyzacji
– Diagnostyka układu klimatyzacji
– Dokumentacja warsztatowa układów klimatyzacji
Wykładowcy: mgr inż. Przemysław Waliś
inż. Ryszard Kędzia
Termin: 03-04.03.2008 i 27-28.03.2008
Czas trwania: 2 dni.
Liczba godzin: 16
Godziny zajęć: 9.00 do 17.00
Cena: 600 zł. Przedpłata: 300 zł
2. Zakres tematyczny:
– Budowa i funkcjonowanie pomp rotacyjnych sterowanych mechanicznie firmy Lucas: DPA, DPC, DPS
– Budowa i funkcjonowanie pomp rotacyjnych systemu EDC: firm Bosch VE, Lucas EPIC i innych, metody i możliwości sprawdzeń
– Warsztatowe metody weryfikacji podzespołów systemów EDC firmy Bosch
– Sterowanie początkiem wtrysku, wielkością dawki paliwa, recyrkulacją spalin, ciśnieniem doładowania
– Diagnostyka szeregowa i równoległa systemów TDI
Wykładowcy: mgr inż. Wojciech Pankiewicz
mgr inż. Jarosław Olbrycht
Termin: 11-12.03.2008
Czas trwania: 2 dni.
Liczba godzin: 16
Godziny zajęć: 9.00 do 17.00
Cena: 500 zł. Przedpłata: 250 zł
3. Systemy Common Rail
Zakres tematyczny:
– Systemy Common Rail – parametry systemów i ich diagnostyka.
– Warsztatowe metody weryfikacji podzespołów systemów Common Rail, firm Delphi i Siemens;
– Budowa, działanie i parametry wtryskiwaczy różnych systemów Common Rail;
Wykładowcy: inż. Ryszard Kędzia
Termin: 13-14.03.2008
Czas trwania: 2 dni.
Liczba godzin: 16
Godziny zajęć: 9.00 do 17.00
Cena: 500 zł. Przedpłata: 250 zł
4. Marketing dla każdego serwisu
Zakres tematyczny
– Specyfika usług – jak utrudnia ona działanie warsztatu i jak sobie z tym radzić
– Segmentacja klientów – do kogo kierować swoje usługi
– Po co i jak wyróżnić się wśród konkurencji
– Jak konstruować i komunikować cenę usługi
– Najskuteczniejsze narzędzia marketingowe – opis i sposób stosowania
– Merchandising – ekspozycja produktów i tworzenie atmosfery zakupów w warsztacie
– Sprzedaż osobista – dostosowanie oferty do konkretnego klienta
– Reklama warsztatu – elementy pożądane i niekorzystne w reklamie
– Rodzaje promocji sprzedaży
– Podstawy budowy wizerunku
– Jak klient postrzega jakość i jak serwis powinien sobie z tym radzić
– Po co i jak budować lojalność klienta – narzędzia lojalnościowe
– Tajemnice marketingu bezpośredniego, mailing oraz inne narzędzia, jak je tworzyć by były skuteczne
Wykładowca: mgr Maciej Matczak
Termin: 17-18.03.2008
Czas trwania: 2 dni.
Liczba godzin: 14
Cena: 500 zł. Przedpłata: 250 zł
5. Poduszki powietrzne
Zakres tematyczny:
– Zasady BHP postępowania z materiałami pirotechnicznymi;
– Zasady bezpieczeństwa przy pracach obsługowo – naprawczych pojazdów z wyposażeniem poduszek powietrznych i napinaczy pasów;
– Budowa i działanie poduszek powietrznych i napinaczy pasów bezpieczeństwa;
– Metody diagnozowania systemów poduszek powietrznych;
– Dokumentacja warsztatowa systemów elektrycznych i warunków montażu;
– Zasady i metody utylizacji pirotechniki tych systemów.
Uwagi:
– Pokaz deaktywacji poduszki przez odpalenie;
– Dokumentacja techniczna systemów SRS, płyta CD ROM, warsztatowe instrukcje BHP, materiały szkoleniowe;
– Zaświadczenie o szkoleniu BHP z materiałami pirotechnicznymi;
Wykładowcy: mgr inż. Piotr Guzewski
mgr inż. Jarosław Olbrycht
Termin: 18-19.03.2008
Czas trwania: 2 dni.
Liczba godzin: 16
Godziny zajęć: 9.00 do 17.00
Cena: 700 zł. Przedpłata: 400 zł
Komentarze