Podczas tegorocznych targów Automechanika we Frankfurcie Philips zaprezentował swoje najnowsze retrofity. Po raz kolejny przesuwają one granice oświetlenia samochodowego. Te zamienniki tradycyjnych żarówek halogenowych dają nawet do 400% więcej światła! Przypominamy, że retrofity te są jednocześnie jednymi z najmniejszych w swoim segmencie.
Generując jasność do 400% większą niż żarówki halogenowe, nowa seria Philips Ultinon Pro9200 LED zapewnia wyjątkową widoczność w każdych warunkach. Unikalne, optymalne spektrum zapewnia lepszą widoczność drogi przed pojazdem i wyraźniej wyróżnia znaki drogowe. Precyzyjne rozmieszczenie chipów LED w żarówkach kieruje światło tam, gdzie jest ono potrzebne, bez oślepiania nadjeżdżających pojazdów, a technologia Philips SafeBeam zapewnia kierowcom najlepszą użyteczną wiązkę i nieoślepiający wzór. Rezultatem jest żarówka, która wzbudza zaufanie, pomagając prowadzić samochód z większą precyzją.
Do wszystkich tych zalet, Philips Ultinon Pro9200 LED dodaje jeszcze dwie. Po pierwsze – nowe retrofity przez system rozpraszania ciepła odszraniają reflektory. Po drugie są oferowane w niższej cenie niż starsze U9100!
Doskonała widoczność
Dzięki temperaturze barwowej do 5800 kelwinów, żarówki LED Philips Ultinon Pro9200 wytwarzają chłodne, białe światło, które jest wyjątkowo stylowe, a jednocześnie wyostrza to co na drodze – czyli np. poprawia widoczność znaków drogowych.
Ultrakompaktowa konstrukcja
Technologiczny rozwój produktu oznacza, że seria Philips Ultinon Pro9200 ma mniejszy, bardziej kompaktowy rozmiar niż jej poprzednik. Dzięki takiej konstrukcji montaż nowej żarówki jest szybszy i prostszy niż kiedykolwiek wcześniej, nawet w najwęższych reflektorach. Wymiana żarówek na retrofity Philips Ultinon Pro9200 nie jest zatem bardziej skomplikowana od zwykłej wymiany starej żarówki na nową.
Zaprojektowane z myślą o trwałości
Dodatkową zaletą najnowszych retrofitów Philips jest ich długa żywotność. Została ona oszacowana przez producenta na 5000 godzin. Philips Ultinon Pro9200 jest wyposażony w technologię zwiększającą trwałość dzięki podwójnym systemom zarządzania ciepłem AirBoost i AirCool+, które wytwarzają stałe światło przez cały okres eksploatacji żarówki. Nowa seria posiada również stopień ochrony IP55 przed wnikaniem pyłu i zachlapaniem, aby sprostać rygorom nowoczesnej motoryzacji. Podkreślając jeszcze bardziej zaangażowanie firmy Philips w długoterminową jakość, dostępna jest 5-letnia gwarancja, obejmująca standardową 2-letnią ochronę oraz opcjonalne kolejne dodatkowe 3 lata (szczegółowe informacje o wydłużonych gwarancjach znajdują się na Philips.com/auto-warranty.
Modele, warunki stosowania
Żarówki LED Philips Ultinon Pro9200 są dostępne w najpopularniejszych typach HL (≈H1), (≈H3), (≈H4), (≈H7), (≈H9/H11), (≈HB3/HB4), (≈HIR2) i świateł przeciwmgielnych FL (≈H8/H11/H16).
Żarówki LED Philips Ultinon Pro9200 nie posiadają homologacji ECE dla dróg publicznych i ich stosowanie zależy od przepisów obowiązujących na terenie poszczególnych krajów. Przed zakupem należy zapoznać się z lokalnymi wymogami prawnymi.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Endriu, 4 października 2024, 11:02 3 0
Musi być z tego niezła kasa, jak ciągle jest promowane coś, czego nie można używać legalnie na polskich drogach :)
Odpowiedz
Mechanik, 7 października 2024, 13:07 1 0
Lub jest z tego mało kasy i dlatego są ciągle promowane. Ale to inwestycja w "brand awareness", która zwróci się w przyszłości (jak już będą miały homologację) do momentu kiedy Chiny nie zaleją rynku tanimi odpowiednikami.
Odpowiedz
Zuzanna, 7 października 2024, 17:30 1 0
zapewne tak jak z tłumikami - na mieście mnóstwo samochodów bez tłumików, ale podobno pojazdy z badaniami technicznymi. Podobnie pewnie z lampami - bez homologacji ale z ważnymi badaniami technicznymi. Fikcja prawna i tyle.
Odpowiedz
AlfonsPetarda, 8 października 2024, 6:36 1 0
Fikcja prawna, do czasu np. poważniejszego wypadku, wtedy ubezpieczalnia na pewno "doceni" to, że uczestnik zdarzenia miał niehomologowane oświetlenie.
Odpowiedz