Raporty
Łagodna zima sprawiła, że magazyny wielu firm pełne są akumulatorów. Taka sytuacja prowadzi do gwałtownego spadku cen, a handlowcy sięgają po wyniki badań pokazujące co w największym stopniu może pomóc im w pozbyciu się zapasów. Reklama w mediach (prasa oraz Internet) to najważniejszy dla warsztatów i sklepów motoryzacyjnych rodzaj wsparcia marketingowego przy sprzedaży akumulatorów – […]
Analizując park samochodowy Polski dużo uwagi poświęca się segmentowi samochodów nowych. Uwzględniając jednak dane statystyczne mówiące, że rocznie w Polsce sprzedaje się około 340 tys. nowych samochodów, a w tym samym czasie park samochodowy powiększa się o 995 tys. używanych samochodów, należy więcej uwagi poświęcić wtórnemu rynkowi samochodów – zauważa Alfred Franke szef firmy MotoFocus.pl […]
Jak wiadomo dobrze funkcjonująca firma musi posiadać szeroką wiedzę o rynku, na którym działa. Źródeł owej wiedzy w dzisiejszych czasach może być wiele. Internet, a dokładniej tematyczne portale internetowe są podstawowym źródłem informacji dla 31% firm działających w sektorze części zamiennych do samochodów ciężarowych – podkreśla Alfred Franke z badawczej firmy MotoFocus.pl. Ciągle cennym źródłem […]
Celem niniejszego badania było przygotowanie pogłębionej analizy polskiego rynku akumulatorów. Raport pozwala uzyskać wiedzę na temat pozycjonowania marek akumulatorów w Polsce, poziomu rozpoznawalności danej marki, oceny sposobów rozpatrywania reklamacji, oczekiwań związanych z marketingiem i promocją, kryteriami wyboru danej marki a także korzyściami płynącymi z udziału w programach akumulatorowych. Wyniki badań pokazują, jak klienci oceniają jakość […]
W odpowiedzi na Państwa ogromne zainteresowanie Raportem Rynek samochodów wystawionych do sprzedaży 2006, proponujemy Państwu Raport zawierający najnowsze dane dotyczące parku samochodów używanych w Polsce. Raport ten skierowany jest głównie do dystrybutorów oraz producentów części zamiennych, ale może być także istotnym źródłem wiedzy dla branży ubezpieczeń, dealerów samochodów oraz osób zainteresowanych motoryzacją. Podobnie jak poprzednio, […]
“Value of polish spare parts market 2007” Contents 1. Introduction 1.1 Purpose of research 1.2 Research’s method 2. Structure of sample 2.1 Division regarding to the place of living 2.2 Division regarding to the gender 2.3 Cars’ use (private, business) 2.4 Kind of fuel 2.5 Cars’ age 2.6 Meter position 2.7 Average annual mileage 2.8 […]
W sondażu przeprowadzonym przez MotoFocus.pl zapytaliśmy warsztaty i sklepy motoryzacyjne jakiego wsparcia marketingowego najbardziej oczekują od producentów i dystrybutorów części zamiennych. Jak pokazują poniższe wyniki, największym zainteresowaniem (23,3% odpowiedzi) cieszą się programy lojalnościowe, w których za dokonywane zakupy zbiera się punkty, a te z kolei można wymieniać na nagrody. Jak widać z rozkładu odpowiedzi zdecydowanie […]
Jakie są średnie kwartalne wydatki kierowców na samochód? Jaki jest średni wiek samochodu w Polsce i jaki jest średni roczny przebieg przeciętnego Kowalskiego? Jak wygląda rozkład napraw i wymian poszczególnych grup produktowych w zależności od regionu Polski? Ile wydajemy na samochód z silnikiem benzynowym a ile na diesla lub LPG? Jakie są wielkości rynku poszczególnych […]
Kto filtruje rynek? Jakie są najbardziej opłacalne naprawy, a które z nich najczęściej są wykonywane? Gdzie na tej liście znajdują się filtry? Jaka jest ilość klientów wymieniająca filtry i jak szybko powracają na ponowną wymianę filtrów? Jakie najczęściej występują problemy z reklamacją filtrów? Które z filtrów są najlepsze? Kto jest najlepszym dostawcą? Na te i […]
Contents 1. Introduction 1.1. Purpose of research 1.2. Small and medium-size enterprise 2. Structure of sample 2.1. Division with regard to: age, gender, position, kind of commercial activity, size of company 3. Organization structure 3.1. Organization chart in companies on automotive market 3.1.1Structure of company and number of employees 3.1.2Structure of company and kind of […]
Kontakt
Szczegółowych informacji na temat naszych raportów udzieli Państwu
Alfred Franke
e-mail: alfred.franke@motofocus.pl
tel. / fax: +48 227 738 775
Techniki badawcze
Realizując projekty badawcze wykorzystujemy bardzo popularne techniki badawcze: CAWI, CAPI, FACE TO FACE, FOCUS GROUP INTERVIEW, CATI.