ZF Aftermarket: udoskonalony portal, jeszcze więcej fachowej wiedzy oraz nowe narzędzia online dla warsztatów

3 maja 2023, 23:52

Portal ZF Aftermarket został zmodernizowany i wyposażony w szereg funkcji, które znacznie ułatwiają korzystanie z serwisu oraz dostarczą nowe możliwości czerpania wiedzy o usługach i produktach oferowanych przez firmę. Strona internetowa aftermarket.zf.com/pl w zaktualizowanej odsłonie to teraz nie tylko platforma informacyjna, ale również praktyczne i funkcjonalne narzędzie dla wszystkich uczestników rynku: od klientów biznesowych, poprzez warsztaty samochodowe, aż po dystrybutorów części oraz sieci partnerów serwisowych. Dodatkowo, specjalnie z myślą o warsztatach stworzono sekcję Expert Blog, czyli wirtualną przestrzeń, w której można znaleźć porady eksperckie, najświeższe treści techniczne i materiały multimedialne.

Portal ZF Aftermarket i włączony w niego Expert Blog to platforma, na której użytkownicy znajdą artykuły techniczne, wideo z instrukcjami oraz wskazówki warsztatowe.

Najnowsza wiedza techniczna to podstawa pracy każdego dobrego warsztatu. Dynamiczny rozwój branży, a także oczekiwania stawiane przez klientów, takie jak szybko zrealizowana usługa o najwyższej jakości – oznaczają wiele wyzwań dla wszystkich uczestników rynku. Jednym z nich jest dostęp do fachowych informacji technicznych, produktowych  i montażowych w jednym miejscu, możliwie krótkim czasie i przystępnej formie. ZF Aftermarket w odpowiedzi na tę potrzebę na polskim rynku stworzył lokalną serię praktycznych materiałów technicznych pod nazwą #WartoWiedzieć. Jest to cykl autorstwa doświadczonych szkoleniowców, w którym poruszane są najpopularnijesze zagadnienia dotyczące prawidłowej diagnostyki i obsługi pojazdu, pracy z częściami zamiennymi oraz ich wymiany i montażu. Warsztaty znajdą w ramach serii również odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz ciekawostki dotyczące produktów marek z portfolio ZF Aftermarket.  To jednak nie jedyne treści, których użytkownicy mogą spodziewać  się w ramach nowego portalu i Expert Bloga.

#WartoWiedzieć to cykl autorstwa doświadczonych szkoleniowców, w którym poruszane są zagadnienia dotyczące prawidłowej diagnostyki i obsługi pojazdu, pracy z częściami zamiennymi oraz ich wymiany i montażu.

Ekspercka wiedza w zasięgu ręki

Portal ZF Aftermarket i włączony w niego Expert Blog to platforma, na której użytkownicy serwisu bez trudu znajdą artykuły techniczne, wideo z instrukcjami oraz porady przydatne w codziennej pracy mechaników, lecz mogące zainteresować również kierowców i pasjonatów motoryzacji. Przekrój tematów jest bardzo szeroki  – od diagnostyki i obsługi pojazdów o napędzie spalinowym, poprzez elektromobilność, serwisowanie skrzyń biegów, aż do produktów, systemów i rozwiązań oferowanych przez marki LEMFÖRDER, SACHS, TRW oraz WABCO. Expert Blog to przestrzeń fachowców ZF Aftermarket do dzielenia się wiedzą z partnerami,  dotyczącą  m.in. doboru odpowiedniego oleju do automatycznej skrzyni biegów, różnic występujących w systemach HEV, MHEV, PHEV czy zastosowań inteligentnych systemów transportowych. W polskiej wersji Expert Bloga znajdzie się także znana użytkownikom rodzima seria #WartoWiedzieć, która już zdobywa fanów także na innych rynkach europejskich. Dzięki multimedialnym treściom odbiorcy mogą zapoznać się z wiedzą techniczną i merytorycznymi wskazówkami, zaprezentowanymi w przystępnej formie.

Expert Blog – wirtualna przestrzeń z poradami eksperckimi, treściami technicznymi i materiałami multimedialnymi.

Profesjonalne wsparcie dla Twojego biznesu

Strona internetowa aftermarket.zf.com/pl została przygotowana w taki sposób, aby zmaksymalizować komfort korzystania z serwisu. Funkcje portalu pozwalają w prosty sposób wyszukać części w katalogu produktów online (np. po numerze referencyjnym, numerze VIN oraz po wpisaniu modelu pojazdu), a także pobierać szczegółowe dane na ich temat w formacie PDF. Warto też zapoznać się z wyszukiwarką partnerów, która pozwoli bez trudu zlokalizować najbliższego dystrybutora części ZF Aftermarket lub partnera konceptu warsztatowego ZF [pro]Tech. Inne przydatne funkcje to przegląd aktualności i wydarzeń, subskrypcja dedykowanego newslettera z nowościami technicznymi
i produktowymi oraz możliwość uzyskania indywidualnego wsparcia poprzez formularz kontaktowy.

Funkcje portalu pozwalają w prosty sposób wyszukać części w katalogu produktów online (np. po numerze referencyjnym, numerze VIN oraz po wpisaniu modelu pojazdu), a także pobierać szczegółowe dane na ich temat w formacie PDF.

Jeszcze więcej narzędzi dostępnych po zalogowaniu

Portal pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie jego funkcji dzięki spersonalizowanemu panelowi klienta. Po zalogowaniu użytkownik ma dostęp do treści i usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb biznesowych, m.in. aktualnych promocji i akcji specjalnych, dedykowanej oferty produktów i usług, a w dziale “Informacje techniczne” instrukcji montażowych i serwisowych do produktów oferowanych przez ZF Aftermarket.

Użytkownicy poprzez rejestrację na stronie otrzymają nie tylko fachowe wsparcie biznesowe, ale również dostęp do wykazu oferowanych szkoleń technicznych z możliwością zapisu, a także w zależności od rodzaju partnerstwa, dostęp do bazy zdjęć katalogowych produktów marek LEMFÖRDER, SACHS, TRW oraz WABCO.

Wyszukiwarka partnerów pozwoli zlokalizować najbliższego dystrybutora części ZF Aftermarket lub partnera konceptu warsztatowego ZF [pro]Tech.
Co więcej – z portalu można korzystać za pomocą komputera, tabletu oraz smartfona.

Artykuł sponsorowany ZF

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!