Menu
Infomracje Części Technika Po godzinach
30.04 Problem z odpaleniem silnika w samochodzie Opel Astra K 30.04 Senat zajął się badaniami technicznymi pojazdów. Czy zmiany w przeglądach zajdą już wkrótce? 30.04 Problem uszkodzonej tarczy sprzęgłowej w silnikach 3.0 HDi [FILM] 29.04 Chcesz przetestować auto elektryczne? Już wkrótce EV Experience w Modlinie. 29.04 Klonowanie numerów VIN coraz bardziej popularne! Jak się przed tym zabezpieczyć?

SWAG

Rozwiązanie konkursu SWAG

W ogłoszonym przed tygodniem konkursie SWAG zapytaliśmy o czym należy pamiętać montując nowe gumy stabilizatora do pojazdów VW Golf IV, Skoda Octavia, Audi A3 i Seat Leon, by uniknąć efektu piszczenia. Prawidłowe były dwie spośród czterech odpowiedzi. Pytanie brzmiało „O czym należy pamiętać montując nowe gumy stabilizatora do w/w modeli, aby uniknąć efektu piszczenia?” Prawidłowe […]

Konkurs SWAG

Zapraszamy do udziału w najnowszym konkursie. Nagrodami są zestawy upominków SWAG. Podczas naprawy stabilizatora w VW Golf IV, Skoda Octavia , Audi A3 i Seat Leon przy wymianie gumy stabilizatora powstaje problem. Nowe gumy stabilizatora nie pasują, a po zamontowaniu mamy do czynienia z  efektem piszczenia. Oryginalne gumy stabilizatora miały w części wewnętrznej włókninę, natomiast […]

Wyniki konkursu SWAG

W poniedziałek, 18 kwietnia, zakończyliśmy konkurs SWAG. Trzy osoby, które jako pierwsze odpowiedziały prawidłowo, wybierając wariant B (Dokręcamy śruby mocujące w pozycji nieskręconej – auto stoi na kołach), otrzymają upominki od firmy SWAG. Oto lista zwycięzców: 1. Maciej Sowa 2. Witold Ochał 3. Dariusz Matyasik Zwycięzcom serdecznie gratulujemy! Pozostałym uczestnikom konkursu życzymy powodzenia w kolejnych […]

Konkurs SWAG

Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie zorganizowanym przez SWAG. Aby wygrać jeden z trzech upominków wystarczy szybko odpowiedzieć na jedno pytanie. Nagrodzone zostaną trzy pierwsze poprawne odpowiedzi. Oto pytanie konkursowe: O czym należy pamiętać podczas montażu wahaczy w aucie? a) Dokręcamy śruby mocujące podczas gdy auto jest na podnośniku i mamy opuszczone zawieszenie b) Dokręcamy […]

Łożyska amortyzatora SWAG a stabilność pojazdu

Łożysko amortyzatora służy do resorowania oraz tłumienia drgań samochodu. Jako górny punkt obrotowy kolumny amortyzatora łączy ono amortyzator z karoserią i ma wpływ na precyzyjne utrzymanie wartości regulacyjnych osi przedniej/odnoszących się do nachylenia koła oraz pochylenia sworznia. Obroty i tłumienie pod stałym obciążeniem Łożysko amortyzatora ogranicza skok amortyzatora i musi przyjąć na krótkim odcinku duże […]

Wyniki konkursu SWAG

Tydzień temu rozpoczął się konkurs firmy SWAG. Jak widać, nasze pytanie konkursowe nie sprawiło Wam dużych problemów: Co podlega wymianie podczas naprawy rozrządu łańcuchowego? a) Tylko łańcuch rozrządu b) Łańcuch + wszystkie elementy współpracujące c) Tylko łańcuch + napinacz d) Tylko ślizgi i prowadnic Wszyscy uczestnicy zaznaczyli prawidłową odpowiedź B! W wyniku losowania, nagrody upominki […]

Konkurs SWAG

Zapraszamy do udziału w konkursie firmy SWAG. Pytanie konkursowe brzmi: Co podlega wymianie podczas naprawy rozrządu łańcuchowego? a) Tylko łańcuch rozrządu b) Łańcuch + wszystkie elementy współpracujące c) Tylko łańcuch + napinacz d) Tylko ślizgi i prowadnice Odpowiedzi należy przesyłać do 20 października br, na adres pawel.malecki@motofocus.pl Sposród wszystkich osób, które udzielą prawidłowej odpowiedzi wylosujemy […]

Wyniki konkursu SWAG

Tydzień temu w konkursie SWAG pytaliśmy kiedy trapez w układzie kierowniczym odgrywa największą rolę. Do wyboru były trzy odpowiedzi: a) przy prostej jeździe do przodu. b) prostej jeździe do tyłu. c) jeździe po łukach Prawidłowa odpowiedź to oczywiście C – gratulujemy wiedzy wszystkim osobom, które znały odpowiedź na to pytanie. W wyniku losowania nagrody firmowe […]

Konkurs SWAG

Zapraszamy do udziału w kolejnym konkursie z nagrodami, których sponsorem jest firma SWAG. Pytanie konkursowe brzmi: Trapez w układzie kierowniczym odgrywa największa rolę przy: a) prostej jeździe do przodu. b) prostej jeździe do tyłu. c) jeździe po łukach Odpowiedzi prosimy przesyłać na adres pawel.malecki@motofocus.pl do 16 czerwca br. Spośród osób, które udzielą prawidłowych odpowiedzi wylosujemy […]

Na co należy uważać przy wyborze koła pasowego?

Przy wyborze koła pasowego należy kierować się technologią stosowaną przez producenta pojazdu. Ważne jest, aby wewnętrzna struktura koła pasowego odpowiednio rozkładała powstające drgania silnika – tylko tak może je wyrównać i zapobiec przenoszeniu drgań na układ napędu pasowego. Najczęściej stosowanymi konstrukcjami są koła pasowe i koła pasowe dwumasowe z tłumikami drgań skrętnych. Koło zapewnia łatwą […]

SWAG to jedna z marek należącej do grupy bilsteingroup. W ramach marki SWAG oferowane są części samochodowe z kilku podstawowych grup produktowych: układ kierowniczy i zawieszenie, rozrząd silnika, elektryka i czujniki, hamulce, piasty, łożyska, elementy mocowania kół, smarowanie i chłodzenie, a także SWAG EXTRA, czyli produkty niszowe i materiały pomocnicze, które nie są ogólnie dostępne, ale są niezbędne do utrzymania pojazdu w dobrej kondycji. Katalog części SWAG jest systematycznie poszerzany o nowe referencje, na podstawie badań potrzeb rynku. Produkty zbierają z reguły pozytywne opinie użytkowników. Działająca na międzynarodowych rynkach grupa bilstein, dostarcza produkty SWAG do ponad 170 krajów. Więcej informacji na temat produktów marki SWAG można znaleźć w artykułach z tej kategorii.