Bridgestone na targach Genewa 2013

5 marca 2013, 12:14

Na zbliżających się targach motoryzacyjnych w Genewie, firma Bridgestone zaprezentuje gamę swoich produktów. Goście stoiska będą mieli także możliwość bezpośredniego kontaktu z ekspertami firmy.

Trzy strefy stoiska Bridgestone w Genewie

Bridgestone Genewa 2013Podczas Targów Motoryzacyjnych w Genewie, International Motor Show, odbywających się już po raz osiemdziesiąty trzeci (od 7 do 17 marca 2013 r.) Bridgestone zaoferuje zwiedzającym możliwość bezpośredniego kontaktu z ekspertami firmy oraz zapoznanie się z jej produktami za pośrednictwem interaktywnych i dostarczających rozrywki modułów komunikacyjnych.

Stanowisko Bridgestone o powierzchni 230 m² (Hala 6, nr 6253) składa się z trzech obszarów, wśród których każdy z gości odbywa indywidualną podróż: "Strefa Teraźniejszości" prezentuje aktualne produkty, "Strefa Centralna" to miejsce, gdzie można spotkać ekspertów Bridgestone, z kolei "Strefa Przyszłości" to miejsce prezentacji pomysłów, technologii i produktów, które Bridgestone opracowuje z myślą o przyszłości.

"Strefa Centralna" zachęca gości do zajęcia wygodnych miejsc i rozmowy z ekspertami Bridgestone, zadawania pytań. Goście, którzy szukają zabawy i ekscytującego sposobu spędzenia czasu z chęcią odwiedzą "Salon Pasji" oraz interaktywne kino 3D, które łączy rozrywkę z prezentacją strategicznych linii produktów Bridgestone (opony Ecopia, Turanza, RFT i Blizzak).

Po prawej stronie stoiska, "Strefę Teraźniejszości" uświetnia Aston Martin V8 Vantage z założonymi oponami zimowymi Bridgestone Blizzak. W tej części stoiska zaprezentowane zostaną strategiczne produkty Bridgestone:

  • Opony Ecopia o niskich oporach toczenia, w tym nowy model EP001S, jedna z pierwszych opon na świecie z najwyższym oznaczeniem UE A/A, oznaczającym produkt o najwyższym wskaźniku oszczędności paliwa oraz najlepszej przyczepności na mokrej nawierzchni;
  • Opony turystyczne klasy premium Turanza T001, wyposażone w nowe technologie zwiększające bezpieczeństwo, komfort, a także parametry ekologiczne;
  • Flagowy model sportowych opon Bridgestone, wyposażony w technologię Run-Flat – Potenza S001 RFT;
  • Kącik zimowy prezentuje gamę opon zimowych Bridgestone Blizzak, przystosowaną do europejskich warunków zimowych, a także daje możliwość spróbowania sił w grze Wii – wyścigu narciarskim, przypominając o zaangażowaniu Bridgestone w zawody Pucharu Świata Audi FIS w Narciarstwie Alpejskim (Audi FIS Alpine Ski World Cup);
  • Opony klasy premium dla rynku wymiany: Potenza S001, Adrenalin RE002 i Dueler H/P Sport;
  • Najnowsze serie opon motocyklowych Bridgestone, w tym nowe opony Battlax Sport Touring T30, Battlax Sport S20 oraz opony wyścigowe Bridgestone MotoGP.

 

W "Strefie Przyszłości" przedstawiono ostatnie innowacje Bridgestone oraz wizje przyszłości:

  • LNC (Large and Narrow Concept Tyre Technology) – koncepcja dużych i wąskich opon w rozmiarach optymalnych dla kolejnej generacji przyjaznych dla środowiska pojazdów;
  • Opony wykonane zgodnie z koncepcją "100% zrównoważonego wykorzystania materiałów" oraz "połowy wagi ";
  • Opona koncepcyjna AirFree, która podtrzymuje pojazd przy zastosowaniu systemu szprych wykonanych z surowców możliwych do recyklingu.

Dowiedz się więcej

Opony Bridgestone fabrycznie w nowym Nissanie 370Z Nismo
Opony Bridgestone fabrycznie w nowym Nissanie 370Z Nismo

Europejska wersja sportowego coupe Nissan 370Z Nismo, która pojawi się na rynku europejskim w czerwcu 2013 roku, będzie wyposażona wyłącznie w opony Bridgestone. Bridgestone Potenza w nowym Nissanie 370Z Nismo Opony Bridgestone Potenza S001 zostały wybrane jako fabryczne wyposażenie dla modelu Nismo. Ich zadaniem jest spełnienie wymagań związanych z pokonywaniem zakrętów, sportową jazdą i dużą […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!