Bridgestone Europe uruchomiła konkurs promocyjny dla klientów i sprzedawców opon Bridgestone. Oprócz pakietów weekendowych MotoGP, zwycięzcy będą mieli okazję wygrać osobiste spotkanie z Valentino Rossi’m.
Bridgestone dla klientów i sprzedawców
Konkurs zorganizowano w ramach wsparcia dla wprowadzenia serii opon Battlax Hypersport S20 w 2012 roku i Battlax Sport Touring T30 w roku 2013. W ramach oferty, za pośrednictwem europejskiej sieci dealerów opon Biker's Club, Bridgestone oferuje 12 weekendowych pakietów MotoGP do wygrania w 2013 roku. Obejmują one imprezę Bridgestone Motorsport MotoGP oraz pokrycie wszelkich kosztów podróży, zakwaterowania i wstępu na wyścigi.
Każda z 12 nagród zostanie przyznana jednemu uczestnikowi i jednemu sprzedawcy w ramach sieci Biker's Club. Wszystkie nagrody obejmują osobiste weekendowe spotkanie z 9-krotnym mistrzem świata Valentino Rossim w jego pit stopie na MotoGP.
Zasady konkursu
Klienci mają szansę wygrać jedną z tych nagród za zakup zestawu (przód i tył) opon premium serii Bridgestone Battlax Hypersport S20 lub Battlax Sport Touring T30 w punkcie sprzedaży sieci Biker's Club na terenie Europy. Po wypełnieniu krótkiego formularza w sklepie klienci muszą następnie zarejestrować swoje uczestnictwo na specjalnej stronie internetowej: www.mission-rossi.com. Po zarejestrowaniu się i udzieleniu poprawnej odpowiedzi na trzy pytania konkursowe uczestnik ma szansę wygrać jedną z dwóch nagród oferowanych podczas każdej z 6 weekendowych imprez MotoGP od maja do września 2013: Le Mans, Catalunya, Assen, Sachsenring, Brno i Silverstone. Wszyscy zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygranej na dwa miesiące przed każdą z powyższych imprez MotoGP.
Promocja „Mission Rossi” jest wspierana przy pomocy szerokiej gamy materiałów dostępnych w punktach sprzedaży Biker's Club, komunikatów publikowanych w 12 językach na stronie Bridgestone poświęconej motocyklom, banerów internetowych, kampanii e-mail oraz działań na Facebooku i Twitterze.
Komentarze