Adam Małysz i Bartosz Ostałowski w kolejnej odsłonie kampanii #zawódmechanik ZF Aftermarket

, 26 maja 2021, 23:59

Czy mechanicy i serwisanci odgrywają ważną rolę w osiąganiu sukcesów przez każdego kierowcę? Bezapelacyjnie tak. Fachowa wiedza, doświadczenie, pasja i znajomość najlepszej jakości produktów przekładają się na zadowolenie i błysk w oku kierowcy, który siada za kierownicą swojego samochodu zaraz po odebraniu go z serwisu. I choć praca mechaników często odbywa się za zamkniętymi drzwiami, to osiągnięty sukces – czy w sporcie, czy w codziennej jeździe – jest ich niezwykłą zasługą.

Takie właśnie przesłanie niesie najnowsza, trzecia odsłona kampanii #zawódmechanik realizowana przez firmę ZF Aftermarket, dostawcę oryginalnych część zamiennych oraz właściciela marek LEMFÖRDER, SACHS, TRW. Tym razem Adam Małysz, we współpracy z najlepszymi mechanikami nadzoruje przygotowanie do jazdy samochodu sportowego dla bohatera szczególnego, kierowcy sportowego i driftera Bartosza Ostałowskiego. Nowy film podkreśla kunszt, wiedzę oraz pasję wszystkich osób, które pracują przy serwisowaniu i naprawie pojazdów. Jednocześnie udowadnia, że sukces to wynik wielu czynników – zarówno talentu, jak i podjętych decyzji, wytężonej pracy i najlepszej jakości wybranych komponentów.

Zapraszamy do obejrzenia najnowszego filmu kampanii #zawódmechanik z Adamem Małyszem i Bartoszem Ostałowskim:

Bartosz Ostałowski o recepcie na sukces i współpracy z ZF Aftermarket

– Jestem inżynierem i osobiście projektuję swoje samochody, ale przy ich budowie współpracuję ściśle z moimi mechanikami. Podczas zawodów na torze jestem ja i moje auto, ale nie zapominam, że drift to również sport zespołowy. – opowiada Bartosz Ostałowski, kierowca sportowy i jedyny na świecie drifter, który samochód prowadzi stopą. – Bez moich mechaników, którzy opiekują się samochodem sportowym, nie byłbym w stanie startować. Pracują nad odpowiednim przygotowaniem auta, czuwają nad częściami eksploatacyjnymi, a w przypadku awarii – szybko interweniują. Dzięki połączeniu sprawnego działania kierowcy, maszyny i mechaników możemy walczyć z najlepszymi. – przyznaje Bartosz, podkreślając wagę całego zespołu w drodze do osiągnięcia sukcesu.

Bartosz Ostałowski razem z wspierającymi go mechanikami, przy doskonaleniu swojego auta zdecydował się na współpracę z firmą ZF Aftermarket.

– W sporcie, jak w biznesie warto mieć Partnera, któremu można zaufać. Współpraca z firmą ZF Aftermarket daje poczucie stabilności, które pozwala mi skupić się przede wszystkim na realizacji założonych celów sportowych i dalszym rozwoju jako kierowca. Cenię sobie jakość, jaką oferuje ZF Aftermarket, a także partnerską relację, którą wypracowaliśmy z przedstawicielami tej firmy. Działając razem łatwiej jest osiągać sukcesy. – podkreśla znany drifter.

Rozwiązania zastosowane w samochodzie Bartosza Ostałowskiego

Jeden z najbardziej znanych i docenianych drifterów w Polsce zdecydował się na zastosowanie w swoim pojeździe najnowocześniejszej skrzyni biegów ZF 8HP90, która – jak podkreśla Bartosz – otworzyła przed nim zupełnie nowe możliwości, pozwalając na indywidualne sterowanie biegami, a tym samym rywalizację na jeszcze wyższym poziomie.

– Dzięki tej skrzyni zmniejszyłem znacznie handicap do pełnosprawnych kierowców. W tak wymagającym sporcie, jakim jest drift, cieszę się bezawaryjnością i precyzyjnym działaniem skrzyni już 4 sezon, co świadczy o wysokiej jakości wykonania i perfekcyjnym zaprojektowaniu. Dodatkowo mój samochód wyposażony jest w amortyzatory z serii SACHS Performance. Dzięki szybkiej reakcji dostosowują się błyskawicznie do warunków panujących na torze, co wpływa na stabilną przyczepność. – opisuje Ostałowski.

Do BMW E92 firma ZF Aftermarket oferuje również tarcze i klocki hamulcowe TRW, zestaw sprzęgła, amortyzatory i sprężyny marki SACHS, a także wahacze, drążek kierowniczy i poduszkę silnika marki LEMFÖRDER.

Adam Małysz o udziale w kampanii #zawódmechanik

– Doskonale wiem, że praca wcale nie musi oznaczać nudnej harówki. Codzienne obowiązki mogą być również pasjonującym zajęciem, które daje wiele satysfakcji. – mówi Adam Małysz, ambasador kampanii #zawódmechanik. – Tak się złożyło, że w mojej karierze sporo współpracowałem z osobami zajmującymi się kwestiami technicznymi sprzętu, z którego korzystałem. W skokach narciarskich byli to serwismeni przygotowujący moje narty, a w rajdach – mechanicy przygotowujący samochody do startów. Widziałem z bliska, ile energii i poświęcenia wkładają w swoje zadania, przez co nabrałem jeszcze większego szacunku do ich pracy. Udziałem w kampanii poświęconej mechanikom samochodowym mogę odwdzięczyć się za ich wysiłki i pokazać moje uznanie dla osób wykonujących ten zawód.

Adam Małysz jako ambasador kampanii #zawódmechanik od 2018 roku razem z marką ZF Aftermarket udowadnia, jak ważna i doceniana powinna być praca mechaników samochodowych. Były skoczek narciarski, doświadczony kierowca rajdowy i pasjonat motoryzacji, niejednokrotnie podkreślał, że zaufany, zaangażowany serwis nie raz ratuje z opresji samych mistrzów.

– Kocham samochody, a mechanicy są niezbędni do realizowania mojej pasji motoryzacyjnej. Przecież bez ich wsparcia, prędzej czy później, nawet najlepsze auto stanie się bezużyteczne. Świadomość, że w razie potrzeby mogę liczyć na pomoc fachowców, pozwala mi z optymizmem planować nawet najdalsze podróże, a za kierownicę siadać bez obaw i dla przyjemności z jazdy. – przyznaje z przekonaniem Adam Małysz.

Części zamienne ZF Aftermarket w codziennej pracy mechaników

Praca mechaników wymaga wiele precyzji i fachowej wiedzy. Nie byłoby to jednak możliwe bez wysokiej jakości zamiennych części, które gwarantująniezawodność ich pracy. ZF Aftermarket, poprzez produkty swoich marek LEMFÖRDER, SACHS i TRW, przekłada innowacje technologiczne firmy ZF na oferowane części zamienne, zapewniając kompleksowość, szeroką dostępność i najwyższą jakość komponentów. Bogate portfolio markowych podzespołów, innowacyjna technologia oraz współpraca z globalnymipartnerami sprawia, że ZF Aftermarket cieszy się zaufaniem i nienaruszoną opinią wśród swoich partnerów.

Efekty działań podjętych w trakcie kampanii #zawódmechanik można śledzić na stronie internetowej oraz na oficjalnych kanałach social media marek ZF Aftermarket SACHS i TRW, a także na profilach Adama Małysza i Bartosza Ostałowskiego.

Zapraszamy również do obejrzenia pierwszej i drugiej odsłony kampanii:
Adam Małysz w Subaru
Adam Małysz w kampanii ZF Aftermarket

Zdjęcia: ZF

Artykuł sponsorowany ZF Aftermarket

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 29 maja 2021, 13:32 3 0

Małysz bardzo dobry na wszystko, zna się chłop, w końcu ma szwagra blacharza, powinien uczestniczyć również w programach kosmicznych,tez się zna, w końcu szwagier pracuje na wysokościach - totalny upadek ZF

Odpowiedz