Opublikowane przez: Redakcja,
https://motofocus.pl/
23 października 2012, 13:52
Firma Mikoda wprowadziła do produkcji seryjnej tarcze hamulcowe w czterech wersjach. Obok zestawów standardowych, w ofercie firmy znajdą się także tarcze przeznaczone do sportowej jazdy.
Na początku października ruszyła produkcja czterech rodzajów tarcz hamulcowych. Są to:
tarcze standardowe,
GT,
GT-INDY,
GT-SPA.
Do najbardziej wymagających użytkowników skierowane są tarcze GT, przeznaczone do sportowej jazdy. GT-INDY oraz GT-SPA to próba znalezienia kompromisu pomiędzy skutecznością hamowania a trwałością. Atrakcyjny wygląd połączono tu z funkcjonalnością – lepsze chłodzenie, samooczyszczanie się powierzchni roboczej tarczy.
Saga Auto wprowadziła do swojej oferty nowy rodzaj tarcz hamulcowych Japan Line o podwyższonej jakości. Tarcze te na etapie ich produkcji poddawane są dodatkowej obróbce polerowania powierzchni ciernej oraz cynkowania w celu zapewnienia ochrony antykorozyjnej. Pierwsze referencje są już dostępne w magazynie dystrybutora a ich oferta będzie sukcesywnie rozszerzana.
Asortyment tarcz hamulcowych Auto Partner SA poszerzył się o 30 nowych referencji tarcz sportowych MaXgear. Otwory i nacięcia wykonano w celu poprawy odprowadzania ciepła i oczyszczania z osadów. Tarcze są przeznaczone m.in. do pojazdów: BMW E39, Opel Corsa, Ford Mondeo, Honda Civic, VW Golf, VW Passat. Szczegóły w załączonej grafice i firmie Auto Partner […]
Firma Mikoda wprowadziła do sprzedaży pierwszą partię klocków hamulcowych. Klocki produkowane są przez jednego z europejskich markowych wytwórców. Klocki hamulcowe od listopada w ofercie Mikody Mieszanka cierna używana do produkcji klocków Mikoda została specjalnie dobrana poprzez badania laboratoryjne i testy drogowe tak, aby stworzyć optymalne parametry współpracy z tarczami tej firmy. W chwili obecnej dostępne […]
Rynek części do układów hamulcowych jest mocno nasycony. Międzynarodowi potentaci rywalizują tu z małymi firmami, oferującymi tanie produkty, z Dalekiego Wschodu. W tle tego skomplikowanego układu coraz lepiej radzi sobie polski producent – ATM Mikoda. Na nasze pytania odpowiedział jej właściciel – Tomasz Mikoda. Sporo się dzieje ostatnio w firmie ATM Mikoda, wzrasta więc zainteresowanie […]
Komentarze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim,
26 października 2012, 13:45
00
Jaką dają gwarancję na to że przy pierwszym hamowaniu się nie pokrzywią?
Mam wrażenie, że obudzili się z ręka w nocniku. Z dobrej polskiej marki sprzed kilkunastu lat zostało wspomnienie. Polski rynek nie uwierzy w odrodzenie. Idę o zakład. Na szczęście importerzy nie muszą wiedzieć o haniebnych związkach z Azjatami. Ja bym zmienił całkowicie design opakowań. Nawet logo. Szkoda, że polski klient nie może dowiedzieć się prawdy o współpracy z odbiorcami wyrobów, które "wracają" do Polski jako super-hyper, przepakowane do zagranicznych opakowań. My nie Czesi. U nas pokutuje pogląd, że polskie to szajs. Powodzenia !
mam Audi A8 Long, ponad 5-metrowe auto, o masie ponad 2 tony,
silnik V8 40-zaworowy o pojemności 4.2 litra / mocy 310 koni ,
naped staly na 4 kola QUATTRO , skrzynia Tiptronic F1 z manetkami w kierownicy.
zazwyczaj co 10-15 kkm zmieniałem tarcze przednie,
zjechałem Ate, Bosch, Aso, klocki od Ate przez EBC Redstuff ,do Aso Audi.
na każdym zestawie po około 8kkm przy mocniejszym dohamowywaniu ze 180 km/ h telepało kierownica.
przy powtornym hamowaniu efekt się nasilal.
Auto serwisowane w idealnym stanie technicznym, wachacze przednie Lemforder DE za 4tys zl,
moje negatywne doświadczenia, skonczyly się dopiero wtedy, gdy siegnalem po polskie tarcze Mikoda GT.
zasugerowałem się cena, około 800zl za tarcze przednie - to nie może być totalna lipa,
i może wreszcie układ upora się z temperatura.
bojac się o piszczenie klockow, nie wzialem w zestawie TRW,
a dokupiłem osobno Ferodo.
WRESZCIE HAMUJE JAK NALEZY< NIE TELEPIE KIEROWNICA - JESTEM ZADOWOLONY> Bardzo !!
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych oraz systemu komentarzy.
Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk „Rozumiem i akceptuję”. Jeżeli chcesz edytować ustawienia plików cookies, kliknij w przycisk „Ustawienia”.
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej przez użytkownika. Spośród nich w przeglądarce użytkownika zapisywane są tylko te pliki cookie, które zostały zaklasyfikowane jako niezbędne, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować i zrozumieć sposób korzystania z witryny przez użytkowników. Pliki cookie są zapisywane w przeglądarce użytkownika wyłącznie za jego zgodą. Użytkownik ma również możliwość zrezygnowania z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na komfort przeglądania witryny.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej, w sposób anonimowy.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Analityczne".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez GDPR w celu rejestrowania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Funkcjonalne".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Pliki te służą do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Niezbędne".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Inne".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Wydajność".
viewed_cookie_policy
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent i służy do przechowywania informacji o tym, czy użytkownik wyraził zgodę na używanie plików cookie. Nie przechowuje on żadnych danych osobowych.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji stron trzecich.
Pliki cookie dotyczące wydajności służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w zapewnieniu odwiedzającym lepszych wrażeń z użytkowania.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcje z witryną. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.
Reklamowe pliki cookie są używane do wyświetlania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających w różnych witrynach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 26 października 2012, 13:45 0 0
Jaką dają gwarancję na to że przy pierwszym hamowaniu się nie pokrzywią?
Odpowiedz
Anonim, 26 października 2012, 13:46 0 -1
Ładnie wyglądają, można położyć je za szybą!
Odpowiedz
Anonim, 30 października 2012, 22:55 1 0
wspierajcie Polski produkt-może nie będzie tak źle.
Odpowiedz
Anonim, 7 listopada 2012, 10:19 0 -1
A od kiedy Mikoda to Polski produkt? Kiedyś owszem, ale od dawna to wiadomo skąd biorą tarcze..., zresztą jak wszyscy :)
Odpowiedz
Anonim, 13 grudnia 2012, 5:42 0 0
Mam wrażenie, że obudzili się z ręka w nocniku. Z dobrej polskiej marki sprzed kilkunastu lat zostało wspomnienie. Polski rynek nie uwierzy w odrodzenie. Idę o zakład. Na szczęście importerzy nie muszą wiedzieć o haniebnych związkach z Azjatami. Ja bym zmienił całkowicie design opakowań. Nawet logo. Szkoda, że polski klient nie może dowiedzieć się prawdy o współpracy z odbiorcami wyrobów, które "wracają" do Polski jako super-hyper, przepakowane do zagranicznych opakowań. My nie Czesi. U nas pokutuje pogląd, że polskie to szajs. Powodzenia !
Odpowiedz
Anonim, 25 września 2013, 19:51 0 0
mam Audi A8 Long, ponad 5-metrowe auto, o masie ponad 2 tony,
silnik V8 40-zaworowy o pojemności 4.2 litra / mocy 310 koni ,
naped staly na 4 kola QUATTRO , skrzynia Tiptronic F1 z manetkami w kierownicy.
zazwyczaj co 10-15 kkm zmieniałem tarcze przednie,
zjechałem Ate, Bosch, Aso, klocki od Ate przez EBC Redstuff ,do Aso Audi.
na każdym zestawie po około 8kkm przy mocniejszym dohamowywaniu ze 180 km/ h telepało kierownica.
przy powtornym hamowaniu efekt się nasilal.
Auto serwisowane w idealnym stanie technicznym, wachacze przednie Lemforder DE za 4tys zl,
moje negatywne doświadczenia, skonczyly się dopiero wtedy, gdy siegnalem po polskie tarcze Mikoda GT.
zasugerowałem się cena, około 800zl za tarcze przednie - to nie może być totalna lipa,
i może wreszcie układ upora się z temperatura.
bojac się o piszczenie klockow, nie wzialem w zestawie TRW,
a dokupiłem osobno Ferodo.
WRESZCIE HAMUJE JAK NALEZY< NIE TELEPIE KIEROWNICA - JESTEM ZADOWOLONY> Bardzo !!
Odpowiedz