Kolejne dwie pozycje dołączają do długiej listy osiągnięć Delphi Technologies z 2020 roku.
Choć rok 2020 nie był zwyczajnym rokiem dla globalnej branży motoryzacyjnej, Delphi Technologies właśnie w tym roku poczyniła ogromne postępy za sprawą swojego programu układu hamulcowego, dzięki któremu jako pierwsza dostarczyła swoim klientom produkty o wiodącym pokryciu na rynku europejskim. Zanim jednak pochwalimy się naszymi kolejnymi klockami hamulcowymi, które wprowadziliśmy na rynek znacznie szybciej niż konkurencyjne marki, przyjrzyjmy się tegorocznym osiągnięciom naszego programu układu hamulcowego.
Prześcignęliśmy konkurencję tyle razy, że pobiliśmy nasz własny rekord
Jeszcze nie tak dawno informowaliśmy w mediach społecznościowych o poszerzeniu naszego europejskiego programu układu hamulcowego o dwa kolejne modele przednich klocków hamulcowych do nowej Toyoty Yaris Cross (09/2020>) i Toyoty Prius PHV (05/2019>).
Modele te poszerzyły naszą, już i tak mocno rozbudowaną, ofertę klocków hamulcowych, sprawiając, że dzięki naszemu aftermarketowemu programowi układu hamulcowego rok 2020 zakończył się dla nas ustanowieniem naszego osobistego rekordu! Mówiąc krótko – w 2020 roku Delphi Technologies prześcignęła konkurencyjne marki, wprowadzając na rynek jako pierwsza 24 modele klocków hamulcowych do 12 marek pojazdów. Jeśli wieści o naszych sukcesach jeszcze do Was nie dotarły, zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą klocków hamulcowych, które wprowadziliśmy na rynek jako pierwsi w 2020 roku:
- Audi A6, A6 Allroad, A7 Sportback, A8, Q3, Q3 Sportback, Q7, S8
- Cupra Formentor
- DS 7 Crossback
- Ford Focus, Kuga (z hybrydowym układem napędowym)
- Honda Jazz
- Hyundai i10
- Land Rover / Range Rover Defender, Discovery Sport, Evoque
- Nissan NV250
- Opel / Vauxhall Movano
- Peugeot 208
- Toyota Yaris Cross, Prius PHV
- Volkswagen Golf Mk8, Tiguan
W 2020 roku wprowadziliśmy części zamienne do ponad 100 mln pojazdów użytkowanych w Europie
Nasz program układu hamulcowego oferuje znacznie więcej niż tylko klocki hamulcowe. Chcemy, aby nasi klienci dysponowali odpowiednimi częściami zamiennymi pozwalającymi na przeprowadzenie wielu różnych napraw, dlatego w 2020 roku poszerzyliśmy nasz program układu hamulcowego o 284 części zamienne, w tym tarcze hamulcowe, bębny hamulcowe, przewody hamulcowe, zestawy bębnów i szczęk hamulcowych, szczęki hamulcowe, cylinderki hamulcowe i wiele innych. Dzięki nieustannemu poszerzaniu programu układu hamulcowego, Delphi Technologies Aftermarket daje swoim klientom dostęp do najwyższej jakości części zamiennych do szybko rosnącego europejskiego parku pojazdów.
Nasze zapewnienia to nie puste słowa, dlatego z przyjemnością przybliżymy nowości, które wprowadziliśmy w 2020 roku w ramach naszego programu układu hamulcowego:
- Tarcze hamulcowe: 65 numerów katalogowych produktu do ponad 26,2 mln europejskich pojazdów
- Klocki hamulcowe: 86 numerów katalogowych produktu do ponad 14 mln europejskich pojazdów
- Bębny hamulcowe: 60 numerów katalogowych produktu do ponad 31,6 mln europejskich pojazdów
- Przewody hamulcowe: 23 numery katalogowe produktu do ponad 25,8 mln europejskich pojazdów
- Zestawy bębnów i szczęk hamulcowych: 9 numerów katalogowych produktu do ponad 17,3 mln europejskich pojazdów
- Szczęki hamulcowe: 5 numerów katalogowych produktu do ponad 1,5 mln europejskich pojazdów
- Cylinderki hamulcowe: 7 numerów katalogowych produktu do ponad 1 mln europejskich pojazdów
- Akcesoria: 29 numerów katalogowych produktu
Części układu hamulcowego dla szybko rosnącego europejskiego parku pojazdów
W tym roku często mówiliśmy o naszych częściach zamiennych, zapewniających wiodące pokrycie na rynku i o rozszerzonym programie układu hamulcowego do azjatyckiego parku samochodowego, stwarzającym więcej możliwości obsługi dla niezależnych warsztatów samochodowych. Program układu hamulcowego Delphi Technologies to nie tylko dostarczanie warsztatom części zamiennych klasy premium do obsługi i konserwacji dzisiejszych pojazdów, ale również przygotowanie naszych klientów na wyzwania przed jakimi wkrótce staną na rynku aftermarketowym.
Choć 2020 rok był nieprzewidywalny dla światowej gospodarki, trendy na rynku motoryzacyjnym pozostały niezmienne – nadal dążymy do elektryfikacji, motywowani coraz bardziej rygorystycznymi regulacjami dotyczącymi emisji zanieczyszczeń, zachętami rządowymi, rozwojem infrastruktury do ładowania pojazdów elektrycznych oraz nieustannym ulepszaniem technologii akumulatorów, pozwalającym na obniżenie kosztów zakupu pojazdów elektrycznych oraz zwiększenie zasięgu jazdy. Podczas, gdy wiodący producenci pojazdów ustalają swoje cele w dziedzinie elektryfikacji w Europie, my działamy pełną parą i przygotowujemy nasz program układu hamulcowego na kompleksową obsługę nowego parku zelektryfikowanych pojazdów oraz planujemy rozszerzenie naszego asortymentu klocków hamulcowych do pojazdów elektrycznych i pojazdów elektrycznych o napędzie akumulatorowym w 2021 roku.
Śledźcie nas w mediach społecznościowych i zajrzyjcie na naszą stronę w 2021 roku po więcej wiadomości ze świata układów hamulcowych.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Ciekawy, 25 lutego 2021, 8:44 0 0
Cześć,
Jakie są wasze opinie na temat hamulców marki Delphi ?
Odpowiedz
Scandi, 25 lutego 2021, 12:55 1 0
Założyłem komplet przód i tył tarcze z klockami w V70 II 2,5T 209 km. Od roku nic się nie dzieje niepokojącego. Założyłem Delphi bo były tanie a w serwisie nie mogli mi polecić żadnego producenta bo z każdym były problemy..
Odpowiedz
Paweł, 25 lutego 2021, 13:54 0 -4
Ja jestem szczęśliwym użytkownikiem TEC 2000. Jeżeli chodzi o użycie, to stosuję go już od długiego czasu.
Odpowiedz
Delphi fun, 26 lutego 2021, 12:49 0 -2
Haha haha haha
Odpowiedz