Na targach Automechanika 2012 firma NGK Spark Plug Europe zaprezentowała swój nowy asortyment produktów – cewki zapłonowe. Nowa gama produktów składająca się z 350 referencji ma być największą tego typu na rynku europejskim.
Poniżej prezentujemy wywiad na ten temat z panem Damienem Germès, Dyrektorem Wykonawczym NGK Spark Plug Europe:
Panie Dyrektorze, firma NGK pojawiła się na targach Automechanika 2012 z hasłem “Keep Movingk!”. Co oznacza to hasło?
Damien Germès: “Przez wszystkie lata swojego funkcjonowania firma NGK udowodniła, że posiada niezbędne kompetencje, techniczny know-how oraz kreatywność i siłę do pobudzania rozwoju rynku. Doskonałym tego przykładem był moment wprowadzenia na rynek linii V-Line 20 lat temu – pierwszego asortymentu świec zapłonowych z krótką numeracją referencji. Kolejnym przykładem było wprowadzenie asortymentu D-Power, który znacznie ułatwił pracę dystrybutorom i warsztatom, a następnie LPG LaserLine – pierwszego asortymentu świec zapłonowych dla silników zasilanych gazem, który zdobył nagrodę jako Produkt Roku 2009 na Rynku Wtórnym. Także nasza wiodąca pozycja partnera technicznego producentów samochodów, która jest naszą motywacją do ciągłego rozwoju, świadczy o tym, że klienci doceniają NGK. Nie mamy jednak zamiaru „osiąść na laurach” – nadal chcemy się rozwijać. W ten sposób uzyskujemy ciągły ruch – zarówno w naszym biznesie, jak i u naszych Klientów. Stąd hasło: Keep Movingk!”
Ładne hasło to jedno. Ale czy jest ono widoczne dla Państwa Klientów?
D.G.: “Oczywiście. Każdy, kto obserwuje nasze wizualne prezentacje z pewnością zauważy, że zmieniliśmy ich charakter. Obecne mają w sobie więcej świeżości, techniki i dynamiki. Także tutaj hasło „Keep Movingk!‟ odgrywa ważną rolę. Ale obietnicę w nim zawartą realizujemy teraz przede wszystkim przez wprowadzenie na rynek własnego asortymentu cewek zapłonowych.”
Dlaczego firma NGK zdecydowała się dodać do swojego portfolio właśnie cewki zapłonowe – a nie na przykład hamulce lub inne części zamienne?
D.G.: “Dla naszych Klientów bardzo istotne jest, żeby mogli mieć całkowite zaufanie do naszych produktów. Wiarygodność jest tutaj kluczowym słowem. Dlatego nie rozszerzamy naszego portfolio produktów za wszelką cenę, ale tylko wtedy, kiedy jest to w pełni uzasadnione i tworzy wartość dla naszych Klientów. Cewki zapłonowe należą do naszych kluczowych kompetencji jako specjalistów od zapłonu. Ponadto, według naszych analiz rynku mają wysoki potencjał wzrostu w Europie.”
Jednak wprowadzając własny asortyment cewek zapłonowych wchodzą Państwo na rynek, na którym inne firmy działają już dość aktywnie. W jaki więc sposób chcą się Państwo wyróżnić spośród konkurencji?
D.G.: “Wartość dodana jaką tworzymy wprowadzając ten asortyment już wyróżnia nas spośród konkurencji. Klienci mogą bowiem nabywać wszystkie produkty związane z zapłonem tylko z jednego źródła oraz optymalizować swoje zamówienia w oparciu o NGK jako strategicznym dostawcy, ponieważ nasz asortyment cewek zapłonowych zapewnia najwyższe w Europie, 92-procentowe pokrycie rynku. Dotąd Klient potrzebował kilku dostawców, aby uzyskać podobny efekt. Ponadto Klienci zawsze mogą liczyć na pomoc i wsparcie sprzedaży ze strony NGK.”
Jaka jest jakość oferowanych przez NGK cewek zapłonowych?
D.G.: “Tematyka zapłonu jest naszą kluczową kompetencją. Dlatego możemy śmiało zapewnić, że cewki z naszą marką mają najwyższą jakość – zadbaliśmy o to, aby spełniały nasze wysokie wymagania. Nasz asortyment cewek to bezkompromisowa jakość i niezawodność wiodącego partnera technicznego producentów samochodów. Poza tym już nieraz udowodniliśmy, że wiemy jak zoptymalizować pracę dystrybutorom i warsztatom – dlatego nasz asortyment jest nie tylko najszerszy na rynku, ale dzięki swojemu systemowi numeracji umożliwi naszym Klientom większą aktywność w doborze odpowiedniego produktu, co z kolei pozwoli generować większą sprzedaż.
Czy cewki zapłonowe NGK są już dostępne na rynku?
D.G.: “Tak. Jednocześnie z targami Automechanika wprowadziliśmy nasz asortyment cewek na ponad 40 rynków europejskich. W tych krajach cewki NGK mogą być już zamawiane i natychmiast dostarczone. Oprócz tego nasze biura lokalne są przygotowane do wsparcia sprzedaży nowego asortymentu. Zapewniamy katalogi, broszury i wszelkie dokumenty sprzedaży, które pomogą aktywnie informować warsztaty o nowej ofercie. Ponadto cały asortyment widoczny będzie w TecDocu, poczynając od wersji 4/2012. Nasi managerowie produktu służą pomocą i doradztwem. Są to więc idealne warunki dla wszystkich, którzy chcieliby zacząć zamawiać nasze cewki zapłonowe.”
(pk)
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 27 września 2012, 7:43 0 0
Ciekawe kto dla nich prokukuje te cewki? EPS?
Odpowiedz