Wirtualny Salon „Nissens Showroom” to nowa platforma internetowa duńskiego producenta z branży motoryzacyjnej. Narzędzie to ma na celu udostępnić szerszej publiczności aktualności i informacje o produktach Nissens. Publikowane na platformie treści przybierają formę 360 – stopniowego pokazu.
Nissens Showroom został opracowany jako platforma internetowa do udostępniania wszelkich ważnych informacji związanych z nowo wprowadzonymi lub niedawno rozszerzonymi kategoriami i grupami produktów w ofercie Nissens Automotive. Wirtualny Salon został zaprojektowany jako łatwo dostępny kanał informacyjny dla partnerów biznesowych Nissens. Dystrybutorzy części zamiennych mogą być na bieżąco informowani o nowościach i ulepszeniach wprowadzanych przez Nissens.
Naszym zamiarem jest zwiększenie możliwości biznesowych naszego partnera w oparciu o stale aktualizowane portfolio produktów, szczególnie teraz, dzięki ważnym nowościom w różnych kategoriach. Wprowadzając na rynek nowy produkt, umacniamy naszą pozycję wiodącego specjalisty na rynku posprzedażowym w zakresie samochodowych układów klimatyzacji, chłodzenia silnika, wydajności silnika i emisji spalin. Poszerzanie naszej oferty o nowe, kluczowe komponenty systemu to jak dodawanie kolejnych punktów do całościowego obrazu danego systemu, dla którego oferujemy kompletne rozwiązanie. Dzięki kompleksowemu podejściu obejmującemu, m.in. dogłębną analizę rynku i trendów oraz skupienie się w dużym stopniu na pokryciu parków samochodowych, mamy świadomość tego, co oferuje największy potencjał komercyjny na rynku. W ten sposób dystrybutorzy produktów Nissens mogą cieszyć się ze stałego wzrostu podczas pracy z naszą gamą produktów. To, co teraz dodaliśmy, to kompleksowy kanał informacyjny, w którym wszystkie ekscytujące, nowe wiadomości biznesowe można zobaczyć pod jednym adresem internetowym – stwierdza Klavs T. Pedersen, Wiceprezes Wykonawczy Nissens Automotive.
Nissens Showroom ma na celu zapoznanie odwiedzających z pełną gamą nowości produktowych. Podczas wizyty w wirtualnym salonie objaśnione zostają dane handlowe produktu, jego rola, jak i zaplecze techniczne związane z jego funkcjonowaniem. Dodatkowo wyjaśniona zostaje kwestia możliwych problemów z komponentem jakie mogą się pojawić, jak im przeciwdziałać, a także odpowiednie aspekty jakościowe. Wszystko to zostało zaprojektowane tak, aby stworzyć wszechstronne doświadczenie podczas wizyty i zadowolić nawet najbardziej wymagających odbiorców.
Naszym celem było dostarczenie wszelkich niezbędnych informacji, faktów i istotnych danych o premierach nowych produktów w taki sposób, aby nasi klienci mogli czuć się komfortowo, nawet jeśli nie są zaznajomieni ze wszystkimi aspektami prezentowanych produktów. W rzeczywistości, poza aspektami komercyjnymi, każdy element w branży motoryzacyjnej ma określoną rolę, znaczenie lub charakteryzuje się dedykowaną technologią lub typowymi problemami. Uważamy, że publikacja w jednym miejscu i prezentacja w atrakcyjny, łatwy w nawigacji i przystępny sposób przyniesie korzyści odbiorcom – wyjaśnia Jan Zieleśkiewicz, Menedżer Działu Marketingu w Nissens Automotive.
Warto dodać, że za powstaniem wirtualnego salonu przemawiała ograniczona liczba wydarzeń targowych w tym roku. Wszyscy odczuliśmy brak istotnych platform, rozwiązań dla organizacji spotkań i dlatego dla pełnego efektu, do naszego wirtualnego salonu dołączyliśmy sekcję wywiadów. Odwiedzający mogą również umówić się na wirtualne spotkania z ekspertami, aby dowiedzieć się jeszcze więcej o nowościach produktowych Nissens. Wierzymy, że dzięki naszym ekspertom i ich własnym doświadczeniom, które odnoszą się odpowiednio do danego aspektu prezentowanych nowości, Nissens Showroom i jego interfejs zyska osobisty charakter – dodaje Jan Zieleśkiewicz.
Pierwszą oficjalną odsłonę Wirtualnego Salonu Nissens, obejmującą premiery nowości produktowych datowanych na jesień 2020 r., zaplanowano na 23 listopada 2020. Umożliwi ona odwiedzającym zapoznanie się z dwoma zupełnie nowymi produktami wprowadzonymi na rynek w ramach systemu klimatyzacji i wspomagania wydajności silnika, a także aktualizacjami w ramach kilku istniejących grup produktów, takimi jak turbosprężarki Nissens, pompy wodne i zawory EGR.
Komentarze