Katalog MS Motor Service International dostępny w urządzeniach Texa

25 lipca 2012, 13:57

Katalog części zamiennych MS Motor Service International, firmy z grupy Kolbenschmidt Pierburg jest już dostępny we wszystkich urządzeniach TEXA podłączonych do Internetu. Korzystanie z połączonych kompetencji obu firm ma pozwolić na zdiagnozowanie i wymianę uszkodzonej części przy pierwszej próbie, redukując straty klienta spowodowane postojem samochodu.

Texa i MS Motor Service Internationa zawarły umowę, której celem jest umożliwienie wspólnym klientom obu firm (warsztatom samochodowym) skutecznej pracy w czasach rosnącej złożoności nowoczesnych pojazdów. Z jednej strony mechanik będzie mógł korzystać z dwudziestoletniego doświadczenia i wiedzy firmy TEXA w sektorze diagnostyki elektroniki pojazdów, popartej szerokim pokryciem marek i modeli pojazdów. Z drugiej zaś będzie mógł, po aktywacji odpowiedniej funkcji, uzyskać dostęp do bogatego katalogu części zamiennych, gdzie znajdzie dodatkowo informacje techniczne, wskazówki i przydatne porady dotyczące montażu poszczególnych komponentów.

Tester diagnostyczny Texa NAVIGATORKorzystając z oprogramowania TEXA IDC4, po zidentyfikowaniu wadliwego elementu, można przy pomocy jednego kliknięcia wejść do katalogu MSI i wybrać odpowiedni kod, co pozwala wykonać naprawę, ograniczając ryzyko błędów i niepewności. Urządzenie, jeśli jest podłączone do Internetu, może na bieżąco pobrać aktualizacje, zapewniając użytkownikom najnowsze informacje na temat modeli i części zamiennych.

Jesteśmy dumni z nawiązania współpracy z MSI, mówi Elvis Colla, Dyrektor Marketingu & Sprzedaży TEXA. Misją TEXA jest maksymalne ułatwienie pracy mechaników we wszystkich fazach naprawy. Nieprzypadkowo nasze oprogramowanie IDC4 zawiera niezrównane ilości informacji i funkcji pomocniczych, takich jak na przykład unikatowy i rewolucyjny system „Rozwiązywanie problemów” wspierany przez Google Search Appliance. Oferowanie naszym klientom możliwości bezpośredniego dostępu do katalogów części zamiennych i porad dostarczanych przez naszych wiarygodnych i cennych partnerów jak MSI, jest kolejnym ważnym krokiem w wypełnianiu naszej misji.

Współpraca ta przyniesie wiele korzyści zarówno klientom TEXA, jak i klientom Motor Service International– wyjaśnia Oliver Schilling, Corporate Account Manager TEXA. Informacje diagnostyczne dostarczone przez TEXA wraz ze wskazówkami na temat części zamiennych dostarczanych przez MSI, pozwolą warsztatom zaoszczędzić czas i pieniądze. Usługa ta będzie miała zasadnicze znaczenie dla działalności warsztatów samochodowych w przyszłości.

Już podczas pierwszego spotkania pomiędzy TEXA, a MSI stało się jasne, że obie firmy mają ten sam cel, jakim jest wspieranie klientów poprzez dostarczanie produktów i usług najwyższej jakości – powiedział Dustin Smith, Senior Market Manager & Technical Support w MSI. Poznanie i zrozumienie potrzeb warsztatów i dostarczenie im właściwych informacji oraz wsparcia technicznego było zawsze jednym z naszych podstawowych zadań. Szybki rozwój elektroniki wymusza potrzebę korzystania z narzędzi diagnostycznych na całym świecie. Podzespoły elektroniczne montowane w pojazdach stają się coraz bardziej skomplikowane, dlatego tak duże znaczenie mają informacje techniczne, które pomagają warsztatowi w diagnostyce komponentów elektronicznych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z partnerstwa z TEXA, dzięki któremu możemy oferować mechanikom usługi na najwyższym poziomie.

 

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!