Nowa Lancia Thema, europejska wersja Chryslera 300C, jest oferowana między innymi z trzylitrowym, widlastym silnikiem wysokoprężnym opartym na technologii Multijet II. Projektantem i dostawcą innowacyjnego filtra oleju i filtra paliwa na pierwszy montaż w tym aucie jest UFI Filters.
Kompletny moduł filtra paliwa składa się z podwójnego systemu filtracyjnego: wewnątrz aluminiowej obudowy znajdują się dwa w pełni syntetyczne wkłady filtrujące, zapewniające skuteczne filtrowanie nieczystości w paliwie (nawet do 4 mikronów, zgodnie z ISO 19438) oraz separację wody na poziomie sięgającym 95 proc. (ISO/TS 16332).
Rozwiazanie zapewnia skuteczną ochronę układu wtryskowego przed zużyciem spowodowanym zanieczyszczeniem paliwa wodą. Przekłada się to na długi okres eksploatacji pojazdu przy zachowaniu procedur określonych przez producenta, co nie jest bez znaczenia dla środowiska. Wkłady nadają się do recyklingu.
Części będą dostępne pod markami UFI oraz Sofima przed końcem 2012 r.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 23 października 2012, 21:17 0 0
Wadą jest kosmiczna cena tego filtra .
Odpowiedz