Zakończyła się akcja promocyjna marki Bosch w firmie Inter Parts. Nagrodą był wyjazd dziesiątki klientów do egzotycznej Kenii.
W ramach promocji produktów marki Bosch pn. „Poznaj Afrykę”, która odbyła się w pierwszym kwartale roku najlepsi klienci wygrali tygodniowy wyjazd do Kenii. Organizatorzy przygotowali m.in. pobyt w luksusowym hotelu w pobliżu jednej z najbardziej atrakcyjnych plaż w Afryce, safari w słynnym parku Tsavo oraz nurkowanie na rafie koralowej.
Zgodnie z oczekiwaniami największe wrażenie zrobił pobyt w parku Tsavo. Uczestnicy mieli okazję spędzić noc w afrykańskiej dżungli, w specjalnych domach na palach chroniących przed dziką zwierzyną.
Firma Inter Parts zapowiada kolejną edycję akcji promocyjnej marki Bosch połączonej z wyjazdem w egzotyczne miejsce w przyszłym roku.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 17 czerwca 2012, 23:06 0 0
"dziesiątki klientów":)
Odpowiedz