Tenneco rusza w „trasę”

27 kwietnia 2012, 15:53

Firma Tenneco Inc. producent układów zawieszenia Monroe i systemów kontroli emisji spalin Walker rozpoczęła kampanię „Tenneco on Tour”. Mobilna kampania, skierowana do mechaników i dystrybutorów, potrwa od kwietnia do listopada 2012 r., obejmując swoim zasięgiem całą Europę, Środkowy Wschód i Afrykę Północną. Ciężarówki Monroe i Walker odwiedzą też dwa polskie miasta.

Wśród 24 miejsc, w których pojawią się mobilne salony wystawiennicze, znalazła się Warszawa i Katowice. Ciężarówki Monroe i Walker odwiedzą Katowice w dniach 26-27 maja, podczas targów Profi Auto Show, a Warszawę w dniach 31 sierpnia – 2 września, podczas Targów Inter Cars S.A.

Para naczep noszących logo Monroe i Walker, może przekształcać się w salony wystawiennicze. W tych mobilnych salonach wystawienniczych, Tenneco może zaprezentować swoje możliwości dostawcy na rynek Oryginalnego Wyposażenia OE oraz usługi nakierowane na rynek części zamiennych, ze szczególnym naciskiem na diagnostykę oraz szkolenia. Działania koncentrują się na zawieszeniu i produktach kontroli emisji spalin, oferując narzędzia diagnostyczne, programy szkoleniowe oraz usługi marketingowe.

– „Jako wiodący specjalista w kwestii kontroli emisji spalin i właściwości jazdy, możemy zaproponować naszym klientom wyjątkowo rozbudowane i szczegółowe portfolio produktów oraz usług. Nigdy wcześniej nie mogliśmy zaprezentować naszych możliwości w jednym miejscu, w tak kompleksowej formie. Kampania mobilna jest doskonałą okazją dla odwiedzających do doświadczenia wszystkiego na własnej skórze.” – powiedział Alex Gelbcke, wiceprezes oraz dyrektor generalny Tenneco Aftermarket Europe.

Odwiedzający mogą odbywać jazdy testowe, podczas których na własnej skórze odczują, w jaki sposób zużyte amortyzatory wpływają na bezpieczeństwo pojazdu, a także wykonać testy porównawcze na kontrolę emisji spalin. Zespół Tenneco zaprezentuje montaż układu zawieszenia Monroe quick-strut oraz działanie stanowiska testowego Monroe. Goście otrzymają również najnowsze materiały marketingowe i handlowe Tenneco.

W trakcie “Tenneco on Tour” dystrybutorzy i mechanicy będą mogli zdobyć atrakcyjne nagrody, biorąc udział w konkursach wiedzy na temat Monroe i Walker, a także podczas spotkań z ambasadorami Brygady Bezpieczeństwa Monroe.

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Nowy katalog Monroe
Nowy katalog Monroe

Nowy katalog Monroe jest już dostępny w biurach Tenneco, jak i u innych wiodących dystrybutorów części zamiennych w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Katalog amortyzatorów Monroe 2013 zawiera ponad 210 nowych referencji, które pokrywają zapotrzebowanie łącznie do około 13,5 mln samochodów. Wśród 196 nowych referencji amortyzatorów są Alfa Romeo159, Audi TT (2006 +) […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!