Brembo zostało najlepszym producentem systemów hamulcowych w Niemczech i wprowadza na rynek niemiecki serwis internetowy

3 kwietnia 2012, 12:36

Czytelnicy renomowanych czasopism branżowych „Motorrad”, „Auto Motor und Sport” oraz „Auto Bild” wybrali włoską spółkę, jako najlepszą markę układów hamulcowych.

Brembo od dawna jest uznawane za popularną markę układów hamulcowych wśród entuzjastów motoryzacji w Niemczech. Już po raz szósty Spółka została uznana za Najlepszą Markę przez czytelników „Motorrad”, największego niemieckiego wydawnictwa dla fanów motocykli.

39 084 czytelników wybrało Brembo, jako swoją ulubioną markę klocków hamulcowych. Ten wielki sukces został potwierdzony przyznaniem nagrody przez „Auto Motor und Sport” – renomowany niemiecki tytuł z branży motoryzacyjnej.

Po dwuletniej przerwie, ale już po raz czwarty czytelnicy „Auto Motor und Sport” w liczbie 116 273 zdecydowali, że marka Brembo to najlepszy wybór przy zakupie elementów układu hamulcowego i klocków hamulcowych.

Uwieńczeniem tego pasma sukcesów jest uznanie przez 80 000 czytelników „Auto Bild” Brembo, jako Najlepszej Marki.

W tym roku niemieccy kierowcy oraz motocykliści uznali Brembo swoją ulubioną marka układów hamulcowych

Startuje nowy, kompletny serwis internetowy w języku niemieckim.

Zdobycie przez Brembo trzech nagród „Najlepsza Marka” zbiegło się z wprowadzeniem nowego serwisu internetowego dla czytelników niemieckojęzycznych www.brembo.com/deu. Całkowicie zmodyfikowana strona z nową grafiką i z większą zawartością jest już dostępna dla niemieckich czytelników. Projekt, innowacja i komfort to od zawsze główne cele Brembo i widać to doskonale na portalu Grupy, który oferuje znakomitą wizualizację, wysokiej jakości zawartość i intuicyjne przeglądanie.

Brembo.com/deu jest dedykowany w całości motoryzacji w szczególności systemom hamulcowym,. Zawiera najnowsze wiadomości, ciekawostki, informacje i dane techniczne, skierowane zarówno dla profesjonalistów jak i ostatecznych użytkowników hamulców. Zawartość strony jest podzielona na cztery zakresy: samochody osobowe, motocykle, samochody ciężarowe i sektor wyścigów. Każdy entuzjasta motoryzacji znajdzie tam interesujący go temat.

Każdy z sektorów jest wzbogacony ilustracjami, animacjami i filmikami video. Wiadomości dotyczą produktów OE, rynku wtórnego oraz najnowszych osiągnięć w dziedzinie wydajności. Serwis dedykowany jest w przeważającej mierze entuzjastom motoryzacji i wyścigów samochodowych. Można w nim znaleźć także aktualności ze świata wyścigów, statystyki, dane techniczne – z wyścigów Formuły 1, Moto GP, Superbike i Indycar.

Status lidera Spółki ma swoje odzwierciedlenie w jej medialnej aktywności – ponad milion odwiedzin na stronie Brembo w 2011 roku i 80 000 fanów na Fecebook-u, a także obecność na portalach takich jak Twitter, Youtube i Linkedin.

Fakt, że Brembo jest liderem w swojej branży i odnosi sukcesy w dziedzinie wyścigów samochodowych jest ściśle związany z obiorem wizerunku marki przez użytkowników samochodów.

O Brembo SpA

Brembo SpA jest światowym liderem i innowatorem w dziedzinie hamulców tarczowych do pojazdów samochodowych. Dostarcza układy hamulcowe o dużej wydajności najważniejszym producentom samochodów, pojazdów ciężarowych i motocykli. Brembo jest także dostawcą takich elementów jak sprzęgła, siedzenia, pasy bezpieczeństwa dla sektora wyścigowego.

Brembo jest również liderem w sektorze wyścigowym i wygrało ponad 200 mistrzostw.
Dziś spółka prowadzi działalność w 15 krajach, na 3 kontynentach, ma 35 zakładów produkcyjnych i handlowych, zatrudnia ponad 6700 pracowników, z czego około 10 procent to inżynierowie i specjaliści działający w sektorze badawczo-rozwojowym. Obroty Spółki w 2011 roku wyniosły 1,255 milionów Euro. Brembo jest właścicielem marek: Brembo, Breco, Bybre, Marchesini, Sabelt i marki dedykowanej sektorowi wyścigów – AP.

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Wyniki finansowe Grupy Brembo w 2011 r.
Wyniki finansowe Grupy Brembo w 2011 r.

Rada nadzorcza Brembo zatwierdziła wyniki finansowe Grupy Brembo za 2011 rok z 31 grudnia 2011 r. Skonsolidowane przychody Grupy netto wzrosły o 16,7 proc., osiągając wysokość 1254,5 mln euro, zaś zysk netto – 43 miliony euro (o 33,1 proc. więcej, niż w 2010 r.). Przychody w oparciu o identyczne zasady oceny (po pominięciu efektu Brembo […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!