Firma Metelli SpA wprowadziła proces lakierowania tarcz hamulcowych Disc Surface Protection w swoim zakładzie produkcyjnym. Tarcze DSP są pokrywane specjalnym lakierem, przeciwdziałającym utlenianiu niezabezpieczonych części klocków hamulcowych.
Na terenie działu produkcji tarcz hamulcowych mieści się nowy zakład lakierniczy, gdzie tarcze są poddawane czyszczeniu, a następnie lakieruje się je wodnym lakierem Alutherm R80. Gdy wyschną, są poddawane wielu testom, m.in. kontroli grubości warstwy lakieru, weryfikacji koloru, próbie odporności na korozję oraz próbę wytrzymałości na rozciąganie, podczas której sprawdzana jest trwalosc polaczenia lakieru z podlozem.
Dzięki budowie zakładu lakierniczego, Metelli może rozszerzyć gamę tarcz lakierowanych, stanowiących obecnie ponad 100 produktów spośród 832 odnotowanych w katalogu.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 22 lutego 2012, 19:02 0 0
Już od 2007 firma "konkurencyjna" próbuje wprowadzić na rynek..., lecz słabo można zaobserwować "ruchy", choć wiem również, że warto się tym zainteresować, choćby przez osoby które cenią sobie "raz zrobić i mieć spokój" lub "raz a dobrze", tak jak klocki ceramiczne, które są droższe, ale wszystko zwraca się w czasie, a na dodatek są "eco", i nie brudzą alufelg, jakby nie było, same oszczędności rozłożone w czasie.
Pozdrawiam SOFIMCARS
Odpowiedz