Akcja Schaeffler „REPXPERT na torze!” pobiła rekord popularności!

27 listopada 2019, 23:26

Schaeffler REPXPERT – jeden z najpopularniejszych w Polsce portali dla mechaników i warsztatów samochodowych – pierwszego października ruszył z trwającym do końca miesiąca premierowym, unikalnym Programem „REPXPERT na torze!”.

Dzięki temu, już w listopadzie aż 75 użytkowników serwisu miało okazję poczuć prawdziwe emocje na torze „DRIVELAND” Tomasza Kuchara w Słabomierzu, m.in. rywalizując między sobą czasem okrążeń, Subaru Imprezą zawodnika.

Kolejnych 100 uczestników Akcji, którym tym razem nie dopisało szczęście, mogło odebrać jedną z nagród pocieszenia „Mistrzowski Warsztat”, a kolejnych 50 rywalizować w kategorii „Produkt Tygodnia”.

Zasady pierwszej tego typu akcji lojalnościowej w Polsce były bardzo proste – logując się do portalu REPXPERT użytkownicy mogli wziąć udział w grywalizacji rejestrując kupony bonusowe. Co ciekawe – celem Akcji wcale nie było zarejestrowanie jak największej ich liczby, ale pobicie swojego osobistego „rekordu” – dzięki temu wśród zwycięzców mogli się znaleźć także ci, którzy do tej pory nie rejestrowali dużej liczby kuponów bonusowych, lub nie zwracali na nie uwagi kupując produkty marek LuK, INA, FAG lub Ruville.

– Nie spodziewaliśmy się, że Akcja spotka się z tak dużym zainteresowaniem! Zaangażowanie użytkowników portalu przerosło nasze najśmielsze oczekiwania” – mówi Joanna Ciszewska, odpowiedzialna za marketing marek grupy Schaeffler w Polsce.

W Akcji wzięło udział ponad 6000 użytkowników portalu, w mediach społecznościowych w związku z Akcją pojawiło się niemalże 2000 komentarzy, udostępnień i reakcji.

– Nie chcieliśmy zawieść użytkowników portalu, dlatego w połowie października podjęliśmy decyzję o podwojeniu „stawki w grze”: do puli nagród głównych dołożyliśmy kolejne 25 miejsc na event na torze „Driveland” Tomasza Kuchara, a liczbę nagród „Mistrzowski Warsztat” podwoiliśmy – zamiast 50 nagród, można było łącznie wygrać 100 takich pakietów. – dodaje.

Dzięki październikowej Akcji w listopadzie „piątkę z Kucharem” przybiło 75 użytkowników REPXPERT, kolejnych 100 odebrało jedną z nagród pocieszenia. Nagrody podczas rywalizacji „Produkt Tygodnia” trafiły z kolei do łącznie 50 uczestników gry.

– To dopiero początek. Jeszcze nie mogę zdradzić szczegółów, ale na 2020 rok szykujemy kolejną niespodziankę. – zdradza Joanna Ciszewska – Śledźcie nas na Facebook’u i czytajcie uważnie nasze newslettery!

REPXPERT to praktyczny portal dla warsztatów samochodowych oferujący wszystko, co potrzebne, by ułatwić życie niezależnego mechanika. Dobór części, informacje o produktach do silnika, zawieszenia czy przeniesienia napędu i szczegółowe wskazówki montażu – wszystko dostępne online, 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, lub telefonicznie od poniedziałku do piątku, w tym m.in. bezpłatne telefoniczne wsparcie dla mechaników i nielimitowany dostęp do pomocy ekspertów technicznych!

Więcej informacji o portalu można znaleźć na stronie: www.repxpert.pl

Opublikowane przez: MotoFocus.pl
Artykuł sponsorowany Schaeffler

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Spec, 28 listopada 2019, 10:16 3 0

super pomysł

Odpowiedz