Planowana dostawa 10 000 ton sadzy technicznej rocznie w ciągu najbliższych pięciu lat. Pyrolyx oczekuje, że przyjmie ponad 3 000 000 zużytych opon i zaoszczędzi ponad 25 000 ton emisji CO2 rocznie w każdym zakładzie.
Continental oraz Pyrolyx współpracowały w ostatnich latach nad rozwojem technologii pozyskiwania sadzy technicznej. Celem współpracy było stworzenie warunków do wykorzystania w produkcji sadzy technicznej odzyskanej ze zużytych opon (rCB – eng. recoverd Carbon Black). Teraz Pyrolyx i Continental mają przyjemność ogłosić podpisanie pięcioletniej umowy na dostawę sadzy rCB dla fabryk opon Continental na całym świecie.
To istotny krok do zmniejszenia poziomu zużycia materiałów w produkcji opon. Pyrolyx zakłada, że przyjmie od Continentala ponad 3 000 000 zużytych opon i zmniejszy emisję dwutlenku węgla o ponad 25 000 ton rocznie w każdym zakładzie.
Continental cieszy się z długoterminowej współpracy z Pyrolyx, ponieważ podkreśla to zaangażowanie firmy w zrównoważony rozwój naszej produkcji i operacji biznesowych. Zobowiązujemy się wobec naszych klientów do stosowania innowacyjnych, przyjaznych dla środowiska technologii i dbamy, aby nasze opony spełniały najwyższe standardy bezpieczeństwa – mówi dr Andreas Topp, wiceprezes ds. rozwoju materiałów i procesów oraz industrializacji w Continental.
Umowa z Continental to bardzo pozytywna zmiana dla Pyrolyx, która wpisuje się w naszą strategię odzyskiwania sadzy technicznej ze zużytych opon oraz wspiera wykorzystanie rCB przez producentów na całym świecie. Zastosowanie rCB od Pyrolyx to przełom – powiedział Thomas Redd, dyrektor generalny Pyrolyx w USA.
Umowa na dostawę rCB będzie wspierać rozwój Pyrolyx w Ameryce Północnej i Europie Wschodniej, a wyniki sprzedaży detalicznej w ciągu najbliższych pięciu lat mają wzrosnąć do 10 000 ton rocznie.
Komentarze