W czwartym kwartale 2011 r. Delphi wprowadziło do sprzedaży 150 nowych numerów części: klocki, tarcze, przewody, czujniki ABS i inne. Są przeznaczone m.in. do Citroena DS3, Nissana Juke i Kii Venga. Wiele z nich firma wprowadziła jako pierwszą ofertę. Części uwzględniono w katalogu elementów układu hamulcowego Delphi i katalogu TecDoc.
Wszystkie produkty Delphi przechodzą przez rygorystyczny proces opracowywania i testów – są zgodne z procesami weryfikacji (PPV) i akceptacji (PPAP) komponentów. PPV potwierdza, że wyprodukowana część będzie działać dokładnie w taki sam sposób, jak prototyp, według którego została wyprodukowana, a PPAP gwarantuje, że wszystkie części spełniają wymagania określone dla próbek inżynierskich.
Dodatkowe testy laboratoryjne obejmują badanie gęstości, odporności na ścinanie, ściskanie, ściskanie na gorąco, odprowadzanie ciepła i badanie rozszerzalności termicznej. Klocki hamulcowe Delphi podlegają również zewnętrznym testom, badaniu generowanego hałasu, testom alpejskim, testowi w wysokich prędkościach na autostradzie oraz testom FMVSS. Czujniki ABS m.in. są poddawane działaniu temperatury od 175°C do -40°C oraz testom zmęczeniowym i wytrzymałościowym, przeprowadzanym we mgle solnej. Wystawia się je również na działanie oleju silnikowego, płynu hamulcowego, płynu chłodzącego i detergentów używanych do mycia samochodów.
Kompletna oferta produktów Delphi jest dostępna w katalogu TecDoc, dla którego firma jest dostawcą danych kategorii „A”. Wszystkie części zostały uwzględniono też w katalogu elementów układu hamulcowego Delphi.
Komentarze