Zapowiedzi nowych części Denso, plany rozwoju oraz wizja przyszłości motoryzacji – to główne tematy dyskusji trwającej w ramach seminarium na temat rynku wtórnego. Na wydarzeniu, które Denso Europe zorganizowało po raz pierwszy w Hadze we wrześniu 2011 r., wzięło udział ponad 60 dystrybutorów firmy z 21 krajów Europy takich jak Rosja, Wielka Brytania, Niemcy, Polska, Ukraina, Grecja, Francja oraz z krajów skandynawskich.
Seminarium zorganizowane w muzeum Louwman miało uświadomić klientom, jak ważny dla Denso jest europejski rynek wtórny. Denso planuje zwiększenie zaangażowania na europejskim rynku wtórnym poprzez szerszy wachlarz produktów, zwiększoną dostępność artykułów oryginalnych dla klientów, większą liczbę lokalnych punktów sprzedaży i więcej powierzchni magazynowych, skracających czas dostawy.
– „Obecnie marka Denso rozwinęła 42 linie części na pierwszy montaż, w tym 20 z nich to rozwiązania numer 1 na świecie, na których będziemy opierać swoją ofertę dla rynku wtórnego” – tłumaczy Frans van Veen, Product Manager w Denso Europe B.V., Aftermarket Business Unit.
Denso prezentowała innowacje w dziedzinie motoryzacji, w tym technologię silnika hybrydowego i elektrycznego, system stop/start, nowe projekty wtrysku bezpośredniego oraz zaawansowaną komunikację elektroniczną.
– „Chcemy być bliżej naszych klientów, aby jakość naszych usług była lepsza, a nowe produkty pojawiały się na rynku coraz szybciej. Razem z całym zespołem w pełni koncentrujemy się na rynku wtórnym, wychodząc na przeciw zarówno wam – dystrybutorom, jak i nabywcom.” – Steve Richardson, Dyrektor w After Market Sales Denso Europe B.V.
Firma Denso potwierdziła, że chce organizować tę imprezę co dwa lata.
– „Klienci uznali nasze pierwsze seminarium poświęcone rynkowi wtórnemu za nieocenione zarówno w zrozumieniu planów Denso na przyszłość, w poznaniu przyszłości branży oraz w nawiązywaniu kontaktów z innymi dystrybutorami. Pytania oraz uwagi dystrybutorów były dla Denso kolejnym źródłem wiedzy. Mamy nadzieję, że uda nam się ją pogłębić organizując więcej tego typu spotkań dostępnych dla coraz szerszego grona klientów,” – komentuje Steve Richardson.
– „Jednym z naszych priorytetów jest nawiązanie bliższej więzi z naszymi głównymi i potencjalnymi klientami. Poczyniliśmy znaczne inwestycje w celu poprawy możliwości technologicznych na terenie Europy, a rozwój na europejskim rynku wtórnym traktujemy na równi z innymi obszarami naszej działalności.” – dodał Yoshikazu Makino, Prezes i Dyrektor Zarządzający Denso Europe B.V.
Komentarze