W związku z jubileuszem 50-lecia istnienia firmy, Brembo przedstawia nową stronę internetową. Oprócz nowego wyglądu i większej intuicyjności jej obsługi, zawiera nowe treści. Witryna została podzielona na cztery obszary: samochodów osobowych, motocykli, pojazdów użytkowych oraz rajdowych.
W każdym z działów znalazło się wiele obrazów, filmów i animacji przedstawiających produkty na pierwszy montaż oraz na rynek aftermarketowy. Strona jest adresowana do mechaników, zagorzałych fanów oraz osób uczestniczących w wyścigach, które chcą być na bieżąco informowani o nowościach.
Wiele miejsca poświęcono także sportom motorowym: przygotowano statystyki, informacje techniczne i wiadomości o wydarzeniach serii Formuły 1, MotoGP, Superbike i NASCAR.
Firma eksponuje także swą obecność na portalach społecznościowych, dających użytkownikom możliwość bezpośredniego kontaktu: Facebook, Twitter i Youtube.
Komentarze