Projekt „Efficar – Efektywny Serwis” uzyskał nominację do nagrody „Śląska Rzecz” w kategorii identyfikacja wizualna. To konkurs, który promuje najlepsze rozwiązania projektowe z terenu Śląska. Ostateczne wyniki poznamy na uroczystej gali 3 czerwca na zamku w Cieszynie. Marka Efficar została opracowana przy współpracy ze studiem brandingowym Papajastudio z Krakowa.
Efficar to kolejna marka produktowa WSOP. Produkty pod tą marką to narzędzia dla efektywnego serwisu, które przede wszystkim łączą dobrą jakość z atrakcyjną ceną.
W warsztatach samochodowych panuje często lekki, niezobowiązujący klimat, do którego nawiązuje postać z logo. Uśmiechnięty, pozytywny mechanik, trzyma w ręku płaski klucz, który symbolizuje niezbędne narzędzia i urządzenia.
Projekt nowej marki Efficar ma charakter kompleksowy i oprócz opracowania nazwy, logo marki oraz hasła reklamowego, obejmuje także projekt kart katalogowych, gazetki reklamowej oraz reklam prasowych, włącznie z określeniem malowania produktów.
Konkurs „Śląska Rzecz” – organizowany już po raz szósty przez Zamek Cieszyn – wyłania najlepsze śląskie produkty i projekty, które mogą śmiało konkurować na rynku, nie tylko z polskimi, ale i z zagranicznymi wyrobami. Zgłoszenie produktów do obiektywnych konkursów, potwierdza obraną strategię i wzmacnia znaczenie firmy.
„Śląska Rzecz” to konkurs, który ma już własną markę i skutecznie spełnia swój cel – promuje śląskie wyroby, docenia wysiłki związane z ich udoskonalaniem i stanowi element budowania marki firm i projektantów. Nagrody konkursowe przyznawane są w dwóch kategoriach: produkt i projekt graficzny.
Więcej o produktach Efficar czytaj tutaj (www.efficar.pl)
Informacje nt. konkursu Śląska Rzecz: tutaj (www.slaskarzecz.pl)
Komentarze