Rok temu firma Mahle wprowadziła na rynek asortyment Classic Line – segment części zamiennych do oldtimerów i youngtimerów. Od tego czasu oferta została poszerzona i obecnie obejmuje części silnikowe, takie jak tuleje cylindrowe, tłoki, zawory i łożyska ślizgowe, a także rozruszniki, prądnice, termostaty i elementy filtracyjne.
– Dla wielu naszych klientów oldtimer to nie tylko pasja, ale także rodzaj inwestycji. Dlatego opracowując części Mahle Classic Line, koncentrujemy się przede wszystkim na jakości, zgodności z oryginałem i trwałości. W szczególnie wymagających przypadkach oferujemy także możliwość produkcji jednostkowej lub wykonanie minimalnych serii – podkreśla Olaf Henning, członek zarządu koncernu Mahle i dyrektor działu Aftermarket.
Kompetencje firmy Mahle bazują na tradycjach produkcyjnych: dla wielu podzespołów można znaleźć w archiwum firmy rysunki konstrukcyjne datowane na lata czterdzieste minionego wieku. Na podstawie tej dokumentacji dział Mahle Aftermarket wytwarza określone części, korzystając z aktualnych kompetencji i standardów produkcyjnych.
Obecnie trwa boom w segmencie rekonstrukcji prostszych historycznych pojazdów użytkowych. Ten trend koncentruje się na niegdyś bardzo popularnych modelach, które teraz są odnawiane z zamiłowaniem i precyzją do niedawna zastrzeżoną wyłącznie dla historycznych pojazdów wyższej klasy.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Dzik, 31 stycznia 2019, 10:23 0 -2
I oto cała oferta Mahle jeśli chodzi o części silnikowe. Auta zabytkowe...
Wygląda to jakby ktoś robił czyszczenie magazynu ze złogu, lub jakby ktoś wygrzebał z magazynu stare formy do odlewu np. tłoków i wpadł na pomysł typu: zróbmy z tego interes i pochwalmy się, jacy to my jesteśmy na topie...
Zamiast iść do przodu, rozwijać ofertę o nowe referencje, to widzimy jazdę na wstecznym...
Odpowiedz
Automaniak, 21 kwietnia 2019, 8:49 0 0
Tak samo powiesz o firmie ATE która również wprowadziła ofertę układów hamulcowych do zabytkowych samochodów.. Jak dla mnie strzał w 10 :) Sam od kilkunastu lat prowadzę firmę motoryzacyjna I wiem jak ciężko z częściami do starszych samochodów.. W serwisach nawet nie mają już dostępności, a teraz każda hurtownia będzie w stanie zorganizować mi potrzebne części.
Odpowiedz