Firma Integra Software wprowadza na rynek nową wersję oprogramowania Integra 7.4 dla sklepów i serwisów samochodowych. Przyspieszono i ułatwiono obsługę programu oraz współpracę z katalogami części zamiennych. Najważniejsze nowości w wersji 7.4 to:
– Zmiany usprawniające obsługę firm po zmianie stawek podatku VAT
– Łatwiejsze wystawianie zleceń napraw i 10-krotnie szybszy elektroniczny odczyt danych z dowodów rejestracyjnych
– Możliwość importu danych katalogowych TecDoc (zdjęcia, zastosowanie w poj., opisy techniczne, nr OEM, itp.)
– Szybkie wyszukiwanie dokumentów po wprowadzeniu kodów kreskowych na wydrukach zleceń, faktur, dok. z magazynu
– Nowe funkcje dot. wyliczania cen towarów wg rabatów i grup producentów części.
– Moduł RCPS – zapewniający rejestrację czasu pracy serwisantów podczas naprawy pojazdów
– Nowe opcje w module Raportów i Analiz
i inne.
Integra Software realizowała katalogi części dla polskich dystrybutorów (np. Auto-Partner, Inter-Team, Fota, AD Polska, czy Motogama). W wersji 7.4 oprogramownia Integra dodano nowe funkcjonalności związane z wymianą danych z tymi katalogami:
– Skrócenie czasu obsługi dostawy towaru do magazynu przez import faktur elektronicznych w trybie online.
– Automatyczne wyszukiwanie części w ofercie dostawcy w przypadku gdy dany towar nie jest dostępny w magazynie.
– Bieżąca (online) kontrola dostępności towaru u dystrybutorów części.
– Automatyczny wybór pojazdu w katalogu i eksport wybranych części do Zlecenia z weryfikacją cen u różnych dostawców.
Dla zainteresowanych zakupem nowej wersji programu producent przygotował specjalną ofertę promocyjną z nagrodami. Więcej informacji na www.integra.com.pl
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 3 marca 2011, 0:00 0 0
Używamy Integre 7.4 od 3 miesięcy program z założenie jest dobry, ale już wykonanie i błędy w nim związane utrudniają pracę z programem są bardzo stresujące. Wsparcie techniczne on line w podstawowych ustawieniach i konfiguracjach jest dobre. Ale już zgłoszenia błędów w programie utrudniających prace (a znaleźliśmy ich kilka )zostają bez odpowiedzi i rozwiązania.
W sumie oceniam program na 3,5. Poprzedni program który używaliśmy integra 5 nie mjał tylu funkcji co Integra 7,4 ale nie mjał tylu błędów i można było sie obejeść bez wsparcia technicznego.
Jerzy
Odpowiedz
Anonim, 2 października 2011, 0:53 1 0
Używam w serwisie różne wersje tego programu już prawie od 10 lat, moim zdaniem program nie jest doskonały ale na ta chwilę nie ma na rynku lepszego, testowałem już wiele innych i konkurencja jest daleko w tyle. W nowej wersji 7 było na początku trochę błedów ale po jakimś czasie większość usunęli, niestety troche to trwało. Program jest drogi i czasami może trochę za skomplikowany szczególnie funkcje,które sie rzadziej używa. Ale zlecenia ,faktury i wycena napraw jest OK,przydatne też jest automatyczne zasysanie faktur z czesciami od hurtowni to chyba dlatego, że integra robi katalogi dla wielu hurtowni.
Odpowiedz