Nowe rozwiązanie Hella Polska

14 września 2010, 0:00

Hella Polska Sp. z o.o. wprowadza kolejne udogodnienie dla klientów. Jest to możliwość sprawdzania dostępności produktów w trybie on-line.

Hella rozbudowuje zakres oferowanych rozwiązań dla klientów. W ślad za utworzeniem Działu Obsługi Klientów, poszerza się również paleta narzędzi, które mogą ułatwić klientom przeglądanie stanów magazynowych i zakupy.

W oparciu o już działającą platformę internetową Hella Aftermarket Club, możliwe jest od teraz sprawdzanie dostępności produktów oferowanych przez Hella Polska on-line.

Klienci otrzymują swoje hasło i link do witryny AMC, gdzie w łatwy i natychmiastowy sposób mogą uzyskać informację o tym, czy produkty są dostępne w ilościach, na jakie jest zapotrzebowanie.

Do tej pory dostęp do AMC miały tylko centrale hurtowni motoryzacyjnych, obecnie możliwość sprawdzania dostępności będzie również możliwa dla ich filii.

Uzyskaną informację można wydrukować albo zapisać w formacie PDF. Podczas sprawdzania dostępności istnieje również możliwość przekierowania do katalogu Helli on-line, gdzie można otrzymać więcej informacji o wybranym produkcie (w tym m.in. zdjęcie).

Niekwestionowaną zaletą tego rozwiązania jest również fakt, że działa ono 24 godz./dobę przez 7 dni w tygodniu (część klientów Helli pracuje również w soboty).

Hella Aftermarket Club to internetowa platforma informacyjna dla klientów Helli. Zawiera między innymi dostęp do wybranych informacji technicznych oraz broszur marketingowych (w formacie PDF). Planowana jest dalsza rozbudowa tego narzędzia.

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 16 września 2010, 0:00 0 0

Świetny pomysł, nie trzeba dzwonić pytać i czekać na odpowiedź. Oby tylko aktualizacje były sumienne i częste.

Odpowiedz

Anonim, 16 września 2010, 0:00 0 0

Ktoś już używał i miał okazję zweryfikować poprawność działania?

Odpowiedz