Tenneco Inc., producent amortyzatorów Monroe® i układów wydechowych Walker®, ogłosił swój udział jako Oficjalny Partner na rok 2010 i 2011 Mistrzostw Świata Samochodów Turystycznych (WTCC). Jako Oficjalny Partner, Monroe będzie nagradzać zarówno fabrycznych, jak i niezależnych kierowców za najszybsze okrążenie. Zwycięzca w kategorii kierowców niezależnych otrzyma 3,500 Euro i tytuł “Monroe® Performer”. Zwycięzcy w kategorii oficjalnych kierowców fabrycznych otrzymają rower górski Monroe i ekskluzywny zegarek Monroe Performer. Ponadto, Monroe będzie występować jako Partner Wyścigu w dwóch z 12 wyścigów w kalendarzu na rok 2010, w szczególności w Zolder, Belgia i w Brnie, Czechy.
Logo Monroe® Performer będzie obecne wszędzie, w tym na kombinezonach wszystkich kierowców. Zasięg telewizji Eurosport i przekaz na żywo w stacji Eurosport oraz na stronie internetowej FIA’s (Federation Internationale de l”Automobile) WTTC zapewni powszechną widoczność marki Monroe® .
Alex Gelbcke, Tenneco Wice Prezydent i Dyrektor Generalny, Aftermarket Europa, powiedział: “Nasz sponsoring w latach 2007 i 2008 miał wielki wpływ pod względem widoczności marki i satysfakcji klientów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przyłączenia się w sezonie 2010 jako “ Oficjalny Partner”. To jest wielki comeback na doskonałą platformę, z której możemy promować jakość i wartość produktów marki Monroe®.”
Bilety VIP, które umożliwiają dostęp do padoku, stanowić będą silną zachętę dla dystrybutorów hurtowych i ich klientów. Ponadto, Monroe przeznacza 3 000 biletów w każdym wyścigu dla swoich klientów do dystrybucji wśród konsumentów. W ten sposób Monroe obejmuje cały łańcuch dystrybucji, od dystrybutorów, poprzez mechaników, aż do kierowców. Nowa kolekcja materiałów promocyjnych Monroe® Racing jest również dostępna na www.monroeracingshop.eu.
Fani, którzy chcieliby wygrać ekskluzywny zegarek Monroe® Performer mogą odpowiedzieć na dwa pytania na stronie www.monroeracing.eu.
Wyścigi zostaną rozegrane w 12 różnych krajach na 4 kontynentach.
Komentarze