Doświadczenie GIRLINGa w produkcji tarcz hamulcowych liczy ponad 50 lat. Obecnie oferta GIRLINGa zawiera tarcze zapewniające parametry hamowania jakie gwarantują tarcze montowane fabrycznie przez producentów samochodów. Wszystkie partie tarcz poddawane są badaniom w zakresie parametrów materiału i precyzji geometrycznej. Na krawędzi każdej tarczy hamulcowej GIRLINGa oprócz oznaczenia producenta znajduje się także minimalna dopuszczalna grubość wyrażona w milimetrach (tolerancje zużycia podawane są także w katalogach tarcz hamulcowych GIRLINGa).
Katalogi z tarczami są dostępne w formie drukowanej, na płytach CD i na stronie internetowej: http://www.girlingauto.com/pl/.
Oferta tarcz GIRLINGa obejmuje ponad 850 pozycji – około 96% pokrycia zapotrzebowania rynku. Produkty można nabyć w sieci firm należących do grupy AD Polska: http://mapa.adpolska.pl/map.php.
Komentarze