Akumulatory Panasonic dostępne są w ofercie Inter Cars już od dwóch lat. W tym roku Panasonic wdrożył nowe technologie i już produkuje nowe typy akumulatorów FS (Standart) i FH (High-Spec) oraz FT (Tough) – do samochodów dostawczych. O nowych rozwiązaniach opowiada pan Janusz Druchliński, Kierownik Działu Akumulatory w IC S.A.
„Od dwóch lat w ofercie Inter Cars S.A. mamy akumulatory firmy Panasonic i potwierdza się ich jakość” – mówi Janusz Druchliński. „Na trzy tysiące sprzedanych trafiła się jedna reklamacja, nie do końca zasadna. Będziemy jednak ten akumulator rozcinać i sprawdzać co było przyczyną.” – dodaje.
Nowe technologie, lepsze akumulatory
„Rozmawiałem z dyrektorem fabryki akumulatorów Panasonic podczas jego wizyty w Polsce i próbowałem dowiedzieć się, co zmusza ich do poszukiwań nowych rozwiązań technologicznych. Odpowiedział mi, że zwiększenie sprzedaży można osiągnąć poprzez obniżanie ceny, a co za tym idzie oszczędności w produkcji np.: mniej płyt w celi. To jednak powoduje obniżenie jakości produktów. Wielu, nawet dużych, producentów idzie właśnie w tym kierunku. Panasonic natomiast podwyższa jakość, zmniejsza ciężar i wielkość akumulatora zgodnie z zaleceniami konstruktorów samochodów i w ten sposób zwiększa sprzedaż.” – mówi Druchliński.
Panasonic Original Calcium Alloy – stop kratki SX2 o większej odporności na korozję, temperaturę, szybkie ładowanie i rozładowanie. Zwiększa to bezobsługowość i samorozładownie. (na zdjęciu różnica w przekroju kratki poddanej takim samym czynnikom korozyjnym.)
Panasonic Original Expand Glide – poprzez prasowanie kratki uzyskuje się jej większą wytrzymałość mechaniczną i elektryczną, dzięki czemu można zmniejszyć ciężar o 15% i zwiększyć ilość cykli rozruchowych o 11%.
Panasonic Unique Surface Layer – kratka pokryta jest unikalną warstwą, dzięki czemu zwiększa się jej wytrzymałość oraz przewodność na styku z masą czynną. W akumulatorach FH pokryta zostaje wręcz stopem srebra dzięki temu na styku kratki z kwasem jest znacznie zwiększona odporność na korozję oraz zmniejszony opór przejścia ładunku elektrycznego z masy czynnej jeszcze bardziej niż FS.
Panasonic Original Active Material – opracowany został nowy skład masy czynnej wydłużający żywotność akumulatora.
Akumulatory Panasonic do samochodów dostawczych FT(Tough) są wykonane z matą absorpcyjną, co zwiększa ich odporność na drgania. ( podobnie jak Bosch S6. Varta AGM, Optima)
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 12 października 2009, 0:00 0 0
I co z tego jak od reki nie mogę kupić tego akumulatora w oddziale.
Odpowiedz
Anonim, 12 października 2009, 0:00 0 0
I co z tego jak od reki nie mogę kupić tego akumulatora w oddziale.
Odpowiedz
Anonim, 19 października 2009, 0:00 0 0
Nie maja zapasów? Czy po prostu jest to nowosc jeszcze niedostepna u nas?
Odpowiedz
Anonim, 19 października 2009, 0:00 0 0
Nie maja zapasów? Czy po prostu jest to nowosc jeszcze niedostepna u nas?
Odpowiedz
Anonim, 31 stycznia 2012, 16:25 0 0
Dzień dobry nabyłem w grudniu 2012 akumulator z sieci Inter Car/4Max silwer, aktualnie reklamuje go bo padł.teraz jeżdżę 7letnim akumulatorze .W odpowiedzi otrzymałem że akumulator został zasiarczony z powodu złej eksploatacji //a używałem go dokładnie przez 22dni // Pytanie do rzeczoznawcy opisującego ten akumulator czy jest możliwe zasiarczenie akumulatora przez 22dni> TOTALNA BZDURA rzeczoznawca musi się jeszcze kształcić a ja muszę mordować się z nimi i dochodzić swego Mieczysław Gawron mój e-mail [adres e-mail]
Odpowiedz
Anonim, 31 stycznia 2012, 16:25 0 0
Dzień dobry nabyłem w grudniu 2012 akumulator z sieci Inter Car/4Max silwer, aktualnie reklamuje go bo padł.teraz jeżdżę 7letnim akumulatorze .W odpowiedzi otrzymałem że akumulator został zasiarczony z powodu złej eksploatacji //a używałem go dokładnie przez 22dni // Pytanie do rzeczoznawcy opisującego ten akumulator czy jest możliwe zasiarczenie akumulatora przez 22dni> TOTALNA BZDURA rzeczoznawca musi się jeszcze kształcić a ja muszę mordować się z nimi i dochodzić swego Mieczysław Gawron mój e-mail [adres e-mail]
Odpowiedz