Szersza oferta przekładni Maxgear

23 września 2009, 0:00

Oferta przekładni kierowniczych pod brendem Maxgear została poszerzona o kilkanaście nowych referencji z zastosowaniem do najczęściej spotykanych na rynku samochodów.
Do palety produktów Maxgear dołączyły również charakteryzujące się wysoką jakością i doskonałą ceną nagrzewnice do samochodów marki VW, BMW, Mercedes, Opel, Daewoo oraz Ford i Renault. Szczegóły w załączniku.

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 23 września 2009, 0:00 0 0

A JAK Z JAKOŚCIĄ ?? TĄ PRAWDZIWĄ MIAŁ KTOŚ JAKIEŚ DOŚWIADCZENIA ??

Odpowiedz

Anonim, 23 września 2009, 0:00 0 0

co jak co ale przekładnie mają dobre- kupuje-montuje, nie ma problemu.

Odpowiedz

Anonim, 23 września 2009, 0:00 0 0

Muszą być dobre bo z tego co wiem to pakują tam Mapco z Elitu.

Odpowiedz

Anonim, 23 września 2009, 0:00 0 0

Mapco z Elitu ? AP z Elitem ? Chyba kolega mało poinformowany. AP z Elitem mają tylko wspólne wspomnienia po wspólnym koledze!

Odpowiedz

Anonim, 23 września 2009, 0:00 0 0

Moj kolega chcial, wiec wyjatkowo zamowilem dla niego tą tanioche i za 3 miesiace byl znowu u mnie po przekladnie...Jakos ponizej krytyki !!! Nigdy wiecej tego szmelcu! No chyba , ze klientow chcecie na dobre stracic (i to pewnie nie tylko na przekladnie kierownicze)... Nie chce robic nikomu darmowej reklamy ale firma z Krakowa jest godna polecenia w tym ( i nie tylko! ) temacie.

Odpowiedz

Anonim, 23 września 2009, 0:00 0 0

A JAK Z JAKOŚCIĄ ?? TĄ PRAWDZIWĄ MIAŁ KTOŚ JAKIEŚ DOŚWIADCZENIA ??

Odpowiedz

Anonim, 23 września 2009, 0:00 0 0

co jak co ale przekładnie mają dobre- kupuje-montuje, nie ma problemu.

Odpowiedz

Anonim, 23 września 2009, 0:00 0 0

Muszą być dobre bo z tego co wiem to pakują tam Mapco z Elitu.

Odpowiedz

Anonim, 23 września 2009, 0:00 0 0

Mapco z Elitu ? AP z Elitem ? Chyba kolega mało poinformowany. AP z Elitem mają tylko wspólne wspomnienia po wspólnym koledze!

Odpowiedz

Anonim, 23 września 2009, 0:00 0 0

Moj kolega chcial, wiec wyjatkowo zamowilem dla niego tą tanioche i za 3 miesiace byl znowu u mnie po przekladnie...Jakos ponizej krytyki !!! Nigdy wiecej tego szmelcu! No chyba , ze klientow chcecie na dobre stracic (i to pewnie nie tylko na przekladnie kierownicze)... Nie chce robic nikomu darmowej reklamy ale firma z Krakowa jest godna polecenia w tym ( i nie tylko! ) temacie.

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

dziwne dopiero pojawiły się w sprzedaży a Ty już skreślasz produkt. Jako doświadczony powinieneś odradzić koledze jednak tego nie zrobiłeś bo kolega chciał tanio więc w czym problem jest popyt jest produkt.

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

patrzac na referencje to jakies zabytki bez wspomagania, taki zlom u chinczykow mozma kupic na kazdym rogu ulicy za pare $

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

ODST!!!! Czytaj uważnie!!!!!! są od dawna a teraz poszerzono oferte!!!!
ofermo

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

nie wiem do kogo macie pretensje
do mnie do sklepu przychodzi klient sprzedaję mu to co chce
chce najwyższą półkę proszę jest lemforder
chce tanio proszę jest maxgear
każy by chciał kupować mercedesa w cenie trabanta, za jakość trzeba zapłacić i to jest dla mnie zrozumiałe i nie mam do nikogo pretensji

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

swiete slowa, jakosc kosztuje

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

Tak zgadadza sie w koncu z czegoś trzeba opłacac wycieczki, nagrody itp.

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

a co na to wszechwiedzacy Św.Piotr??

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

Powszechnie w Niebie wiadomo, że cena=jakość.
Jedyne moje uwagi sa do tych forumowiczów, którzy nieuważnie czytają sam news a mądrują się jak mało kto. Fakt, że ktoś ma odmienne zdanie od mojego odbieram jako pozytywny przejaw konkurencyjności na naszym rynku, jako coś dobrego, jak opozycję. Wychwalający przypominają mi PIS........wszystko wiedzą i są najlepsi. Dlatego zachęcam do dyskusji..pomimo niezrozumiałych działań moderatora i głupawych wypowiedzi "wielu" i "obstw" cokolwiek to oznacza....ale na pewno nic madrego.
Amen

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

popieram i pozdrawiam serdecznie :>

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

święty skoro jesteś tak doinformowany to wyjaśnij mi jak długo przekładnie są w ofercie AP poza pięcioma podstawowymi przepakowanymi referencjami? a jak już to zrobisz to powiedz jeszcze czym różnią się te nowe (poszerzone) od starych? bo moim zdaniem jednak się różnią szczególnie zawartością opakowania

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

No i tu właśnie wieśniak z Ciebie wychodzi. PIsząc poszerzone nie chodziło mi o opakowania tylko o ofertę na przekładnie kierownicze! Ja mam tu wszystkie cenniki i śledzę je uwaznie (w przeciwiństwie do Ciebie) i pierdół nie wypisuję zanim zapoznam się z ich zawartością.
A zartem....żaby merytorycznie było...AP ma przekładnie od 1,5 roku i to wcale nie 5 podstawowych referencji (dla Cebie kolego zapewne nieco tajemnicze słowo) i systematycznie (też pewnie tajemnicze słowo) poszerza swoja ofertę ( nie kartonowe opakowania) i wystarczy zajrzeć na www.autoap.com.pl by stwierdzić, że jest ich niemało. Ale trzeba chcieć a Tobie gościu malinowy się nie chce. Zatek koniec polemiki.
Spadaj

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

Każdy wie że Lemforder czy Maxgear - jeden Chińczyk to klepie - ino jeden ma kibelek w kafelkach a inny robi pod siebie tam gdzie spożywa. Generalnie - tajle wychodzą takie same - podobnie jak bobki. Tyle że w inne sreberka zawijają .

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

dziwne dopiero pojawiły się w sprzedaży a Ty już skreślasz produkt. Jako doświadczony powinieneś odradzić koledze jednak tego nie zrobiłeś bo kolega chciał tanio więc w czym problem jest popyt jest produkt.

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

patrzac na referencje to jakies zabytki bez wspomagania, taki zlom u chinczykow mozma kupic na kazdym rogu ulicy za pare $

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

ODST!!!! Czytaj uważnie!!!!!! są od dawna a teraz poszerzono oferte!!!!
ofermo

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

nie wiem do kogo macie pretensje
do mnie do sklepu przychodzi klient sprzedaję mu to co chce
chce najwyższą półkę proszę jest lemforder
chce tanio proszę jest maxgear
każy by chciał kupować mercedesa w cenie trabanta, za jakość trzeba zapłacić i to jest dla mnie zrozumiałe i nie mam do nikogo pretensji

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

swiete slowa, jakosc kosztuje

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

Tak zgadadza sie w koncu z czegoś trzeba opłacac wycieczki, nagrody itp.

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

a co na to wszechwiedzacy Św.Piotr??

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

Powszechnie w Niebie wiadomo, że cena=jakość.
Jedyne moje uwagi sa do tych forumowiczów, którzy nieuważnie czytają sam news a mądrują się jak mało kto. Fakt, że ktoś ma odmienne zdanie od mojego odbieram jako pozytywny przejaw konkurencyjności na naszym rynku, jako coś dobrego, jak opozycję. Wychwalający przypominają mi PIS........wszystko wiedzą i są najlepsi. Dlatego zachęcam do dyskusji..pomimo niezrozumiałych działań moderatora i głupawych wypowiedzi "wielu" i "obstw" cokolwiek to oznacza....ale na pewno nic madrego.
Amen

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

popieram i pozdrawiam serdecznie :>

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

święty skoro jesteś tak doinformowany to wyjaśnij mi jak długo przekładnie są w ofercie AP poza pięcioma podstawowymi przepakowanymi referencjami? a jak już to zrobisz to powiedz jeszcze czym różnią się te nowe (poszerzone) od starych? bo moim zdaniem jednak się różnią szczególnie zawartością opakowania

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

No i tu właśnie wieśniak z Ciebie wychodzi. PIsząc poszerzone nie chodziło mi o opakowania tylko o ofertę na przekładnie kierownicze! Ja mam tu wszystkie cenniki i śledzę je uwaznie (w przeciwiństwie do Ciebie) i pierdół nie wypisuję zanim zapoznam się z ich zawartością.
A zartem....żaby merytorycznie było...AP ma przekładnie od 1,5 roku i to wcale nie 5 podstawowych referencji (dla Cebie kolego zapewne nieco tajemnicze słowo) i systematycznie (też pewnie tajemnicze słowo) poszerza swoja ofertę ( nie kartonowe opakowania) i wystarczy zajrzeć na www.autoap.com.pl by stwierdzić, że jest ich niemało. Ale trzeba chcieć a Tobie gościu malinowy się nie chce. Zatek koniec polemiki.
Spadaj

Odpowiedz

Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0

Każdy wie że Lemforder czy Maxgear - jeden Chińczyk to klepie - ino jeden ma kibelek w kafelkach a inny robi pod siebie tam gdzie spożywa. Generalnie - tajle wychodzą takie same - podobnie jak bobki. Tyle że w inne sreberka zawijają .

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

O......podoba mi się rozumowanie kolegi górnika z kopalni Halemba.
Jest git.

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

do Św.Piotr co poza przekladniami macie jeszcz ciekawego w AP, i podaj mi namiary na AP w kujawsko-pomorskim

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

podoba mi się Wasz dialog
szczególnie Św.Piotr
wkrótce wchodzę mocno w rynek części zamiennych
będę potrzebował mocną ekipę
będę miał takie gadżety !!!!
samochody, komórki, lap topy MEGA !!!!
towaru mieć nie będę, ale zabawa będzie niezła

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

jestem do dyspozycji

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

nudne się stają te wasze poelitowskie doświadczenia

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

chłopaki potracili stołki, komórki zostało forum i gg a ta pseudo niebiańska gadanina dwóch kolesi to już całkiem paranoja proponuje zgłosić się do specjalisty byłe dyrektorki eliciątka

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

mam propozycję by zrobić osobne forum plotkarskie, mnie bardziej interesują tematy towarowo jakościowe, żeby pisać na temat jakości , nowości, dostępności
jakieś wycieczki i nagrody by się przydały dla klientów, w tym pokażcie hurtownie kto tak naprawdę jest mocny. Więcej nagród za zakupy, a nie piszecie tylko o nowościach a przedstawicele chcą by brać brać a nagród brak......

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

Nagrodę masz w postaci róznicy w cenie sprzedając towar dalej do klienta. Pazernosc niektórych sklepikarzy woła o pomstę do nieba. Ciągle macie tylko wymagania i pretensje do handlowców, a sami sprzedajecie się konkurencji za marne róznice w postaci 10-20gr na danym produkcie. Moi lojalni klienci nigdy nie narzekali na brak opieki ani gadżetów w postaci kombinezonów, polarów, nakładek na błotniki, regałow firmowych itp. Jesli robisz w firmie mniej jak 10tys obrotu miesięcznie to czego oczekujesz??? Ze ktos Cie bedzie nosił na rekach za to? Masz znacznie wyższe marże niz my hurtownicy więc zanim wyciągniesz rękę to się zastanów jakie masz ku temu podstawy. Pozdrawiam -
PH.

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

Dokładnie popieram twoje zdanie i ja też spotykam sie z tym że klienci co robią największe obroty nie pytają i nie domagaja sie nagrody zawssze to ci co robią jak mowisz do 10 000 a nawet powiem wiecej do 5 tysi i mają sie za wielkich

Pozdrawiam

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

tu naprawdę robi się niebezpiecznie jeszcze chwila i wybuchnie konflikt między anonimowymi ph a klientami. na marginesie ph dla którego klient poniżej 10netto to nie klient powinien raczej zmienić profesje.
PH zajmijcie się pracą pomimo waszej anonimowości ktoś wyrobi sobie stereotyp i wtedy nie będzie wam łatwiej. przykład: kolega z nieba już się zdradził swoim durnym sposobem wypowiedzi powodzenia w rozwożeniu pizzy.

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

o jakiej walucie tu mowimy euro czy funty

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

ale panie nie ph nik nie powiedział ze to nie klient ale tylko Pan PH zwrócił uwagę na sytuacje gdzie najbardziej może to złe słowo zachłannymi klientami są klienci o niskim pułapie obrotowym moim zdanie normalne że klient który robił mały obrót otrzyma mniej gratisów itp itd. .... aaaa i tak jeszcze kolego jedno małe słowo chcesz kogoś obrażać to może nie tutaj zadzwoń sobie do gościa i mu to wyjaśnij a nie jakieś żale lejesz na forum co to kogo obchodzi kogo lubisz kogo nie ?? Pozdrawiam a co tak wogóle z tymi przekładniami bo się coś pomyliło i wyglada to jak jakiś czat a nie widziałem w postach no może poza trzema lub czterema nic o przekładniach z Maxgear

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

"do karolowy"
może nie Ty, w sumie to każdy człowiek w takiej sytuacji myśli "mnie to nie dotyczy", ale kiedy zbliża się koniec miesiąca, zaczynają się u mnie zjazdy, stos obietnic za moje zakupy a tym samym wyrobienie przez przedstawiciela słupka, zaczyna się : weź dorzucę kombinezon, weź pojedziesz na wycieczkę ( oczywiście wirtualną). Moje zakupy są powyżej Waszych słynnych 10 tys netto, tylko mnie wkurza że ślinią się przedstawiciele a później się na forum wybielają, konkurencja jest tak silna na rynku że i cena to za mało, takie czasy. Hurtownie pchają się drzwiami i oknami ! Nie ja obiecuję lap topów, wózków narzędziowych i kasy, sami to wprowadzacie , więc nie miej żalu że cena wystarczy
do Karolowy piszesz anonimowo ale powiedz z jakiej hurtowni jesteś, a kiedy Twój koleszka do mnie przyjedzie a ja mu powiem do wiedzenia, ciekaw jestem Twojej reakcji, a napewno przełożonych, nie oczekuję noszenia na rękach ale sami sobie jesteście winni, sam przemyśl swoją politykę na przełomie kilku lat a już napewno to kiedy przychodzisz do nowego klienta

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

O......podoba mi się rozumowanie kolegi górnika z kopalni Halemba.
Jest git.

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

do Św.Piotr co poza przekladniami macie jeszcz ciekawego w AP, i podaj mi namiary na AP w kujawsko-pomorskim

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

podoba mi się Wasz dialog
szczególnie Św.Piotr
wkrótce wchodzę mocno w rynek części zamiennych
będę potrzebował mocną ekipę
będę miał takie gadżety !!!!
samochody, komórki, lap topy MEGA !!!!
towaru mieć nie będę, ale zabawa będzie niezła

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

jestem do dyspozycji

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

nudne się stają te wasze poelitowskie doświadczenia

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

chłopaki potracili stołki, komórki zostało forum i gg a ta pseudo niebiańska gadanina dwóch kolesi to już całkiem paranoja proponuje zgłosić się do specjalisty byłe dyrektorki eliciątka

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

mam propozycję by zrobić osobne forum plotkarskie, mnie bardziej interesują tematy towarowo jakościowe, żeby pisać na temat jakości , nowości, dostępności
jakieś wycieczki i nagrody by się przydały dla klientów, w tym pokażcie hurtownie kto tak naprawdę jest mocny. Więcej nagród za zakupy, a nie piszecie tylko o nowościach a przedstawicele chcą by brać brać a nagród brak......

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

Nagrodę masz w postaci róznicy w cenie sprzedając towar dalej do klienta. Pazernosc niektórych sklepikarzy woła o pomstę do nieba. Ciągle macie tylko wymagania i pretensje do handlowców, a sami sprzedajecie się konkurencji za marne róznice w postaci 10-20gr na danym produkcie. Moi lojalni klienci nigdy nie narzekali na brak opieki ani gadżetów w postaci kombinezonów, polarów, nakładek na błotniki, regałow firmowych itp. Jesli robisz w firmie mniej jak 10tys obrotu miesięcznie to czego oczekujesz??? Ze ktos Cie bedzie nosił na rekach za to? Masz znacznie wyższe marże niz my hurtownicy więc zanim wyciągniesz rękę to się zastanów jakie masz ku temu podstawy. Pozdrawiam -
PH.

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

Dokładnie popieram twoje zdanie i ja też spotykam sie z tym że klienci co robią największe obroty nie pytają i nie domagaja sie nagrody zawssze to ci co robią jak mowisz do 10 000 a nawet powiem wiecej do 5 tysi i mają sie za wielkich

Pozdrawiam

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

tu naprawdę robi się niebezpiecznie jeszcze chwila i wybuchnie konflikt między anonimowymi ph a klientami. na marginesie ph dla którego klient poniżej 10netto to nie klient powinien raczej zmienić profesje.
PH zajmijcie się pracą pomimo waszej anonimowości ktoś wyrobi sobie stereotyp i wtedy nie będzie wam łatwiej. przykład: kolega z nieba już się zdradził swoim durnym sposobem wypowiedzi powodzenia w rozwożeniu pizzy.

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

o jakiej walucie tu mowimy euro czy funty

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

ale panie nie ph nik nie powiedział ze to nie klient ale tylko Pan PH zwrócił uwagę na sytuacje gdzie najbardziej może to złe słowo zachłannymi klientami są klienci o niskim pułapie obrotowym moim zdanie normalne że klient który robił mały obrót otrzyma mniej gratisów itp itd. .... aaaa i tak jeszcze kolego jedno małe słowo chcesz kogoś obrażać to może nie tutaj zadzwoń sobie do gościa i mu to wyjaśnij a nie jakieś żale lejesz na forum co to kogo obchodzi kogo lubisz kogo nie ?? Pozdrawiam a co tak wogóle z tymi przekładniami bo się coś pomyliło i wyglada to jak jakiś czat a nie widziałem w postach no może poza trzema lub czterema nic o przekładniach z Maxgear

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0

"do karolowy"
może nie Ty, w sumie to każdy człowiek w takiej sytuacji myśli "mnie to nie dotyczy", ale kiedy zbliża się koniec miesiąca, zaczynają się u mnie zjazdy, stos obietnic za moje zakupy a tym samym wyrobienie przez przedstawiciela słupka, zaczyna się : weź dorzucę kombinezon, weź pojedziesz na wycieczkę ( oczywiście wirtualną). Moje zakupy są powyżej Waszych słynnych 10 tys netto, tylko mnie wkurza że ślinią się przedstawiciele a później się na forum wybielają, konkurencja jest tak silna na rynku że i cena to za mało, takie czasy. Hurtownie pchają się drzwiami i oknami ! Nie ja obiecuję lap topów, wózków narzędziowych i kasy, sami to wprowadzacie , więc nie miej żalu że cena wystarczy
do Karolowy piszesz anonimowo ale powiedz z jakiej hurtowni jesteś, a kiedy Twój koleszka do mnie przyjedzie a ja mu powiem do wiedzenia, ciekaw jestem Twojej reakcji, a napewno przełożonych, nie oczekuję noszenia na rękach ale sami sobie jesteście winni, sam przemyśl swoją politykę na przełomie kilku lat a już napewno to kiedy przychodzisz do nowego klienta

Odpowiedz

Anonim, 29 września 2009, 0:00 0 0

odjęło mowę???

Odpowiedz

Anonim, 29 września 2009, 0:00 0 0

odjęło mowę???

Odpowiedz