W ciągu ostatnich dwóch lat Inter Cars S.A. przeszkolił 124 pracowników w filiach i ponad trzydziestu klientów prowadzących serwisy w dziedzinie technicznej obsługi i sprzedaży akumulatorów.
Osoby te posiadają Certyfikaty uprawniające do samodzielnego rozpatrywania reklamacji. Przeszły szkolenie z zakresu budowy akumulatorów, reklamacji akumulatorów, praktycznej weryfikacji sprawności i diagnostyki akumulatorów oraz zasad gospodarki magazynowej akumulatorami. Dzięki tym szkoleniom posiadają praktyczną i teoretyczną wiedzę na temat eksploatacji i weryfikacji technicznej akumulatorów. Dbają także o prawidłowe przechowywanie akumulatorów w magazynie, sprawdzają stan naładowania i pilnują, żeby akumulatory rotowały zgodnie z zasadą pierwszy wjechał na magazyn pierwszy wyjedzie do klienta. Ponadto osoby te pomogą również dobrać akumulator do danego auta, nawet jeśli samochód jest bardzo rzadko spotykany na naszych drogach.
Zamiast dwóch tygodni, tylko dwa, góra trzy dni
Od 15 września 2009 osoby, które posiadają certyfikaty samodzielnie rozpatrują reklamacje w swoich filiach i punktach serwisowych, a nie jak to było do tej pory, kiedy akumulatory były przewożone do centrali Inter Cars S.A. w Czosnowie.
Każda filia jest w stanie samodzielnie zdiagnozować akumulator na miejscu, czy jest dobry czy już zużyty i czy trzeba wymienić go na nowy. Czas rozpatrywania reklamacji akumulatorów skrócił się z dwóch tygodni do dwóch, trzech dni. Jest to duże udogodnienie dla klientów, gdyż nie wyłącza auta z eksploatacji na tak długi okres i nie zmusza do zakupu nowego akumulatora, gdy stary jest jeszcze dobry.
Serwisy prowadzące PWA (Punkty Wymiany Akumulatorów), po uzgodnieniu warunków współpracy, uzyskaniu dodatkowego rabatu reklamacyjnego i podpisaniu porozumienia, samodzielnie rozpatrują i uznają reklamacje. Filie i serwisy mają obowiązek rozpatrywać reklamacje na miejscu. Do działu reklamacji będą spływały tylko odwołania i tzw. trudne przypadki do weryfikacji.
Sprawdzenie podstawowych danych przy przyjęciu reklamacji trwa kilka minut, często wystarczy, aby odpowiedzieć klientowi o zasadności przyjęcia akumulatora do reklamacji. Powinno to nastąpić w chwili przyjęcia reklamacji. Należy też sprawdzić dokument zakupu i kartę gwarancyjną, obejrzeć akumulator z zewnątrz i dokonać pomiaru napięcia spoczynkowego akumulatora. Te punkty eliminują wiele przypadków nieuzasadnionych reklamacji. Dokładną weryfikację techniczną akumulatora można przeprowadzić później na zapleczu po uprzednim naładowaniu i sprawdzeniu przyrządami pomiarowymi.
Klientowi przysługuje oczywiście prawo do złożenia odwołania od decyzji w sprawie złożonej reklamacji. W przypadku braku karty gwarancyjnej towar rozpatrywany jest z tytułu rękojmi pod warunkiem, że klient posiada dokument zakupu. Okres rękojmi jest liczony przez rok od daty zakupu.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 22 września 2009, 0:00 0 0
W Elicie od dawna tak jest.
Amen
Odpowiedz
Anonim, 22 września 2009, 0:00 0 0
A propos....elit ma nadal wakacyjne ceny!!!!! Nie wierzycie spójrzcie na ich stronę!!! Wakacje minęły....lata dziś koniec...a ci dalej tkwią w przekonaniu, że są the best!!!
Odpowiedz
Anonim, 22 września 2009, 0:00 0 0
żyją w świecie iluzji iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pewnie tam jest przyjemnie :> swiat bajek bajkopisarz pewnie jakiś pisał :>
Odpowiedz
Anonim, 22 września 2009, 0:00 0 0
W Elicie od dawna tak jest.
Amen
Odpowiedz
Anonim, 22 września 2009, 0:00 0 0
A propos....elit ma nadal wakacyjne ceny!!!!! Nie wierzycie spójrzcie na ich stronę!!! Wakacje minęły....lata dziś koniec...a ci dalej tkwią w przekonaniu, że są the best!!!
Odpowiedz
Anonim, 22 września 2009, 0:00 0 0
żyją w świecie iluzji iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pewnie tam jest przyjemnie :> swiat bajek bajkopisarz pewnie jakiś pisał :>
Odpowiedz
Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0
hehe pamietam gdy zglosilem aku klienta do reklamacji - kilka miesiecy czekania podczas ktorych nikt nie wiedzial gdzie sie on podzial, kto go przyjmował itp. a teraz w 2 dni. watpie - dluzej trwa przesylka od i do producenta nie mowiac o sprawdzaniu. a przeciez nie wezma na siebie wymiany na nowy bez sprawdzenia.
Odpowiedz
Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0
W Focie już dawno tak rozparują reklamacje. IC jak zwykle zrzyna dobre pomysły.
A propos. Jak dział nowa, super platforma IC?
Odpowiedz
Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0
Dystrybutorzy Centry Autokompleks i Alcor tez tak robia. Dzisiaj to juz chyba standard.
Odpowiedz
Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0
hehe pamietam gdy zglosilem aku klienta do reklamacji - kilka miesiecy czekania podczas ktorych nikt nie wiedzial gdzie sie on podzial, kto go przyjmował itp. a teraz w 2 dni. watpie - dluzej trwa przesylka od i do producenta nie mowiac o sprawdzaniu. a przeciez nie wezma na siebie wymiany na nowy bez sprawdzenia.
Odpowiedz
Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0
W Focie już dawno tak rozparują reklamacje. IC jak zwykle zrzyna dobre pomysły.
A propos. Jak dział nowa, super platforma IC?
Odpowiedz
Anonim, 24 września 2009, 0:00 0 0
Dystrybutorzy Centry Autokompleks i Alcor tez tak robia. Dzisiaj to juz chyba standard.
Odpowiedz
Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0
Fajne te komentarze: Wypowiadają się dystrybutorzy w robią ludzi w konia!!!
Odpowiedz
Anonim, 25 września 2009, 0:00 0 0
Fajne te komentarze: Wypowiadają się dystrybutorzy w robią ludzi w konia!!!
Odpowiedz