Dział Tuningu i Off-roadu został w tym roku powiększony. W tegorocznej edycji targów, Inter-Cars położył szczególny nacisk na wyeksponowanie oferty, w której znajdują się części i akcesoria do tuningu samochodów ulicznych jak również części do motorsportu, wykorzystywane w wielu dyscyplinach sportów motorowych.
W hali tuningu przedstawiona została oferta części i akcesoria, które są bardzo popularne i często używane w off-roadzie. Jest ona kierowana szczególnie do fanów poruszania się w terenie (również SUVy czy samochody użytkowe) i właśnie między innymi ten temat został przybliżony odwiedzającym. Dla fanów pięknych felg, polska firma Disla przygotowała stoisko przedstawiające różne modele obręczy aluminiowych.
Oprócz produktów dostępnych w ofercie, przedstawiona została również ekspozycja pojazdów. Począwszy od modyfikowanych samochodów ulicznych, przez auta klasyczne, te przeznaczone do ciężkiego terenu, a skończywszy na pojazdach zmodyfikowanych na potrzeby wyczynowego motorsportu.
Firma TG Group wystawiła część swoich ciekawych pojazdów, wśród których znalazła się perełka motoryzacji – Honda NSX. Na ekspozycji zaprezentowany został również zmodyfikowany Nissan GTR, a także wyczynowe BMW E36. Jest to w pewnym stopniu przekrój modyfikacji i tego, co można osiągnąć tuningiem, począwszy od aut ulicznych, w którym można poprawić właściwości trakcyjne, przez samochody grupy Gran Turismo, po auta typowo wyczynowo-torowe czy też rajdowe.
Na ekspozycji zewnętrznej zostały wystawione auta do driftu. Swoje stoisko zewnętrzne miało także Federal Mogul Motorparts, na którym Maciej Dreszer – polski kierowca w europejskiej serii NASCAR, prezentował swój pojazd z potężnym silnikiem. Dopieszczone pojazdy zaprezentowała też grupa BMW syndykat. Nie zabrakło też większego przedstawiciela off-roadu w postaci monster trucka. Przedstawiony został także dość niespotykany projekt auta dostawczego. W Volkswagenie Caddy jest zamontowany system pneumatycznego zawieszenia RX, który pozwala na regulowanie poziomu wysokości zawieszenia w zależności od potrzeb, kładąc go praktycznie na ziemi, bądź podnosząc na wypadek potrzeby wjechania w niepewny teren.
To auto pokazuje, że tuning praktycznie obowiązuje we wszystkich gałęziach motoryzacji. Istotą tuningu jest dostosowywanie pojazdu do potrzeb właściciela. Dlatego oprócz firm specjalizujących się w tuningu mechanicznym na terenie wystawowym znalazło się sporo firm, które przedstawiły tuning od ekonomicznej strony, czyli układy LPG.
Niedaleko hali działu tuningu&off-roadu odbywał się tzw. Motor Show. Na ustawionym torze odbywały się pokazy stuntu, zawody driftingu, gymkhana, rally cross oraz FMX.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Fungus, 26 września 2017, 20:15 0 0
Zawieszenie w VW Caddym jest firmy AirREX a nie RX ;-)
Odpowiedz