Grupa PSA, właściciel marek Peugeot i Citroen, zainaugurował projekt sieci Euro Repar Car Service, czyli wielomarkowej niezależnej sieci serwisów w Polsce. Będzie ona oferować klientom części z gamy Eurorepar, marki należącej do PSA.
Euro Repar Car Service, choć należy do francuskiej grupy, będzie obsługiwać samochody większości marek, oferujących usługi w zakresie: napraw mechanicznych, obsługi eksploatacyjnej, przeglądów okresowych, a także badań technicznych. Przeglądy okresowe, w tym rozumieniu to m.in.. sprawdzenie stanu opon, akumulatora, sprzęgła, układu wydechowego i hamulcowego, usługi dodatkowe, w tym sprawdzenie układu klimatyzacji i ładowania oraz naprawy mechaniczne i diagnostykę.
Polska jest kolejnym rynkiem dla sieci Euro Repar Car. Obecnie sieć Euro Repar Car Service to blisko 3000 serwisów przede wszystkim w Europie. Rozmiary projektu pozwoliły na wdrożenie od razu do polskiej oferty ponad 10 tys. referencji części własnej marki części zamiennych Eurorepar.
W zamyśle, sieć nie ma zamiaru konkurować z autoryzowanymi stacjami obsługi Peugeot czy Citroena. W przypadku pojazdów Grupy PSA, części Eurorepar przeznaczone są przede wszystkim dla pojazdów w wieku powyżej 3 lat. Zasada nie dotyczy części eksploatacyjnych do innych marek samochodów.
Aktualnie w Europie działa już 270 serwisów tej sieci w Niemczech, 290 we Włoszech, 620 w Hiszpanii, 1430 we Francji. Polska oficjalnie dołączyła do tego grona na początku września.
Komentarze